BSA 500 από τη Νορβηγία

BSA-M33-M20-TRACKER-NORWAY

Το 500αρι BSA, προέρχεται από τη Νορβηγία και η δωρική αισθητική του ταιριάζει με τη Σκανδιναβική φιλοσοφία και τις συνθήκες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, όταν θα κινείται.

Ξεχάστε την ηλιόλουστη χώρα μας και σκεφτείτε πώς στη Νορβηγία, χειμώνα απλά μοτοσυκλέτα είναι για τους πολύ ήρωες, ή για αγώνες, ενώ το καλοκαίρι, αν κάποιος φίλος σας έχει επισκεφτεί το Nordkapp, μπορεί να σας πεί ότι ο καιρός μάλλον δε θυμίζει γενικά και πολύ αυτό που μας έχουμε εδώ. Λογικά, κάπως έτσι υπολόγισε και ο Morten Klovfjell και έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα, που να μπορεί να κινηθεί άνετα σχετικά αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες των τερραίν της χώρας του.

BSA-M33-M20-TRACKER-NORWAY

Ίσως και γιαυτό, η μοτοσυκλέτα, δεν έχει ξεκάθαρο χαρακτήρα. Ολίγο από μπόμπερ, περισσότερο από τράκερ, χαμηλό και συνάμα ευέλικτο, παρουσιάζει όμως αν μη τι άλλο, ένα πρωτότυπο χαρακτήρα.

Χρησιμοποίησε ρεζερβουάρ από DT 250 του 1976, που κούμπωσε πάνω στο πλαίσιο μιας BSA M20 του 1944, ο οποίος αφήνει το κινητήρα θα πρωταγωνιστεί εμφανισιακά. Από την ίδια μοτοσυκλέτα προέρχεται η μπροστινή ανάρτηση και το κιβώτιο, ενώ ο κινητήρας είναι δανεισμένος από ένα B33 του 1950.

Μπροστινός τροχός 23”, που μάλλον δεν τον χρειαζόταν το XL250 του 1981 που το κινούσε κανονικά. Ο πίσω, είναι ενός 1978 YZ 250. Πρωτότυπες επιλογές, αλλά για τα δεδομένα της Νορβηγίας και τα εδάφη που θα χρειαστεί να κινηθεί, μάλλον δικαιολογημένες, όπως και τα ελαστικά, τσέχικα Mitas & Heidenau γερμανικά μπρος πίσω και τα δυο πολύ γνωστά, ιδίως στο εξωτερικό ως εκτός δρόμου ελαστικά, εναλλακτικά των γνωστών Metzeler Karoo & Continental Tkc που είναι διαδεδομένα στη χώρα μας. Σκεφτείτε πώς το χιόνι, ο πάγος και οι λάσπες είναι το σύνηθες και όχι η εξαίρεση.

Το μπροστινό φτερό της Μ20 κόντυνε και χρησιμοποιήθηκε ως πισινό, ενώ μπροστά φοράει ένα από Gilera 50 Trial του ’70. Άλλο φανάρι εμπρός στηριζόμενο σε χειροποίητη βάση, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το καπάκι του κινητήρα αριστερά, κατασκευασμένο από φύλλα αλουμινίου και ανοξείδωτα μέρη. Κατά αντιπαραβολή δείτε και τη φωτογραφία από το ορίτζιναλ.

BSA-M33-M20-TRACKER-NORWAY

BSA-M33-M20-TRACKER-NORWAY

Όλα τα μέρη που χρησιμοποιήθηκαν προέρχονται είτε από αποθήκευση, είτε από ανταλλαγές με άλλους μοτοσυκλετιστές και συνεργεία, ενώ η τοποθέτηση και εφαρμογή τους έγινε από τον Klovfjell στο δικό του γκαράζ.Ένας από τους λόγους που το παρουσιάζουμε είναι επίσης για να έρθει σε απευθείας σύγκριση με τα άλλα δυο ξένα που έχουμε βάλει παλιότερα, ένα bobber και ένα cafe racer εξ Αμερικής και να τονιστεί η διαφορετική προσέγγιση πάνω σε ανάλογα projects, αναλόγως και των αναγκών που θα κληθεί να καλύψει.

BSA-M33-M20-TRACKER-NORWAY

πηγή- www.corpsesfromhell.blogspot.gr/

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.