Tι είναι τούτο το έρπον μηχάνημα του διαβόλου, με ένα ζευγάρι εξατμίσεις που κοιτάζουν αυθάδικα τον επουράνιο κολάζοντάς τον, φτύνοντας καπνό και φωτιά και σπέρνοντας db πανικού στο διάβα τους;
Βάση του είναι ένα BSA, ή για να είμαι πιο ακριβής, δύο BSA!
Όπως συμβαίνει πολλές φορές με κλασσικές μοτοσυκλέτες, είτε πρόκειται για ανακατασκευές στη γνήσια μορφή είτε ως μετατροπές σε κάποιο cafe racer,scrambler ή bobber, έτσι και εδώ, για να φτάσει ο ιδιοκτήτης στο αποτέλεσμα που χρειαζόταν, πάντρεψε απομεινάρια δυο μεγάλων δικύλινδρων BSA. Έχει φορεμένο ένα κινητήρα του 1966 και ένα πλαίσιο από Α65 thunderbolt του 1965.
Ο κινητήρας ήταν ένα από τα διαμαντάκι της εταιρίας, με ανακοινωθείσα απόδοση 54 ίππων και πάνω στο Α65 Spitifire, που είχε επιπλέον και στριφτερό στήσιμο,είχε καταφέρει να ξεχωρίσει από τον εγχώριο ανταγωνισμό. Ξεχωρίζει και εμφανισιακά σήμερα, με τις κλασσικές καμπύλες και τη στιβαρή κατασκευή του.
Στο συγκεκριμένο τώρα! Το μηχανάκι είναι hardtail ασφαλώς, με τις κατάλληλες μετατροπές στο πίσω μέρος. σέλα μονή,λεπτή & ελατηριωτή μπας και απορροφήσει τίποτα από τους κραδασμούς που περνάνε ξεροί από το πίσω τροχό.Ένα μικρό φτερό πίσω στηριγμένο σε custom βάση προσπαθεί να καλύψει τον αναβάτη του από ακαθαρσίες τους οδοστρώματος και στηρίζει το μικρό στοπ φανάρι.
Χειροποίητο δοχείο λαδιού, που αρέσει, με αυτό το ακατέργαστο look που εσκεμμένα έχει αφεθεί. Οι υπέροχες καμπύλες των γνήσιων εξατμίσεων καταλήγουν σε χειροποίητα τελικά που βγαίνουν σχεδόν κάθετα. Νέο φανάρι μικρότερο μπροστά, τα καρμπυρατέρ τραβάνε αέρα ελεύθερα, τα μαμά ταμπούρα είναι στις θέσεις τους ασφαλώς, το τιμόνι τσοπεράδικης νοοτροπίας και μια ιδιαίτερη αερογραφία σε φτερό-ντεπόζιτο και έτοιμο το bobberακι μας!
Ένα bobber με αρκετά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Άλλα ενδιαφέροντα BSA που έχουμε παρουσιάσει;
Μα φυσικά ένα μοναδικό ελληνικό bobber και ένα πολύ όμορφο cafe racer απο το εξωτερικό!