
Ώντας ένα από τα μικρότερα αδέρφια της ιαπωνικής αποκάλυψης, της CB 750, το 400αρι ήταν ήδη μια πολύ καλή επιλογή αν η τσέπη σου δεν έφτανε στο βάθος που χρειαζόταν για να αποκτήσεις το απόλυτο. Και για 4χρονο ηταν και σχετικά γρήγορο, πιο οικονομικό και σίγουρα πιο ευκολοδήγητο από τα δίχρονα πυραυλάκια. Είχε και 6τάχυτο κιβώτιο (μην βλέπετε τώρα που είναι κοινός τόπος)! Και στις μέρες μας είναι ένα όμορφο κλασσικό μηχανάκι αρκετά στυλάτο για να κυκλοφορείς μαζί του. Κάποιοι όμως, όπως ο Πάνος, έχουν “άσχημα γούστα”, δεν τους φτιάχνει το συμβατικό και κάπως έτσι εγέννετο cafe racer αλα Ιαπωνικά.

Για την ολοκλήρωση του project κύριο ρόλο έπαιξε ο γνωστός ύποπτος σε πολλούς Ντίνος aka DCB Lowbrow και είναι αύτος που θα μας μιλήσει για το μηχανάκι.

” Όταν ο φίλος μου ο Πάνος μου ανέφερε ότι σκέφτεται να αγοράσει μια παλιά μηχανή θεώρησα χρέος μου να τον βοηθήσω, όπως θα έκανε κάθε άνθρωπος με το δικό μας μικρόβιο. Είχε ήδη βρεί την μηχανή οπότε το μόνο που έμενε ήταν να πάμε να την δούμε. Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη αφού η κατάσταση της μηχανής σε σύγκριση με τα χρήματα που ζήταγε ο ιδιοκτήτης ήταν αρκετά δελεαστική…οπότε καταλαβαίνετε. Το επόμενο βήμα του Πάνου ήταν να αρχίσει να μαζεύει διάφορα πράγματα και ανταλλακτικά για το project. Όταν την έφερε σε μένα είχε ήδη προχωρήσει με το βάψιμο και πλέξιμο των τροχών και τα λάστιχα κι έτσι ανέλαβα την μετατροπή του κλασσικού, ως τότε CB 400 σε αυτό που είχαμε από την αρχή στο μυαλό μας με τον Πάνο”!!

1) Σε τι στυλ την έχεις φτιάξει;
Οκ, νομίζω οτι δεν ύπαρχει καν λόγος για απάντηση, είναι πασιφανές.

2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;
Η μηχανή αγοράστηκε σε πολύ καλή κατάσταση οπότε δεν χρειάστηκε να “σκάψουμε” και πολύ στο μοτέρ της. Έχουν γίνει βέβαια όλα τα περιφερειακά, σέρβις καρμπυρατέρ, φίλτρα, λάδια, μπουζί κ.α. Επίσης αντικαταστήσαμε το παλιό σύστημα ανάφλεξης με μια ηλεκτρονική.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;
Έχουν αντικατασταθεί πολλά από τα περιφερειακά της μηχανής όπως φανάρια μπρος – πίσω, φλας, λάστιχα, ακτίνες – στεφάνια, εξάτμιση και έχουν αφαιρεθεί καθρέφτες, φτερά, όργανα. Επίσης το πισοσκέλετο έχει τροποποιηθεί για να τοποθετηθεί ο πολυεστερικός κοκοβιός με την σέλα.

4) Άλλες εργασίες που θέλετε να κάνετε;
Υπάρχει στο ράφι ένα δεύτερον τεπόζιτο το οποίο περιμένει ένα πιο custom βάψιμο…προσεχώς.
5) Πόσο χρησιμοποιείται η μηχανή;
Ο φίλος μου ο Πάνος, ο οποίος κατέχει και την μηχανή, την χρησιμοποιεί καθημερινά, κάνοντας μάλιστα αρκετά χιλιόμετρα σε ωραίες διαδρομές, μιας και μένει εκτός πόλης.
6) Ποιό είναι το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;
Δυνατό σημείο της είναι σίγουρα η εμφάνιση της και ο ήχος του τετρακύλινδρου κινητήρα της. Τώρα για τα αρνητικά…δεν νομίζω ότι έχουν σημασία σε τέτοιες μηχανές.
Δεν νομίζω ότι έχεις άδικο Ντίνο. Άλλωστε το πάθος είναι ισχυρότερο από κάθε αδυναμία των καλών μας. Όπως και να ‘χει το μηχανάκι αυτό είναι ένα άριστο δείγμα cafe racer και σίγουρα αυτήν την Γιαπωνέζα θα την ζηλεύουν αρκετές Αγγλίδες.