matchless 500 cafe racer

matchless 500 cafe racer

   Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;Ή αλλιώς,τι κάνει μια Matchless, όντας από τις παλιότερες βρετανικές εταιρίες μοτοσυκλετών στην… Ινδονησία;Μα φυσικά ψάχνει μια δεύτερη νεότητα!

 

Η Matchless έκλεισε κάπου το 1966 και αυτή,μαζί με άλλες βρετανικές,που δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρεύμα και τους κανόνες του μέλλοντος, που θα υπαγόρευαν οι γιαπωνέζικες για αρκετά χρόνια. Σήμερα,είναι αρκετά σπάνια τα μοντέλα της σαν θέαμα,πόσο μάλλον να δούμε και μετατροπή σε cafe racer και ακόμα περισσότερο που; Στην Ινδονησία!

Το Studio Motor επιμελείται μετατροπών σε μηχανάκια και μη πάει το μυαλό σας σε άλλου τύπου στούντιο….

matchless 500 cafe racer

Εδώ λοιπόν πήραν μια μονοκύλινδρη 500άρα του 1954 με σαφή εντολή από τον ιδιοκτήτη να ανακατασκευαστεί στο ακριβές στύλ των κλασσικών βρετανικών cafe racer,όπως τα έφτιαχναν τότε.Μετά από αρκετή προσπάθεια έφτασαν στο αποτέλεσμα που βλέπουμε στις εικόνες μας. Προσπάθεια γιατί τα ανταλλακτικά τους είναι σχετικά δυσεύρετα στην Ευρώπη, φανταστείτε στην Ινδονησία. Όμως έχουμε ένα τίμιο αποτέλεσμα αν μη τι άλλο.

Τι έχουμε λοιπόν εδώ;

Χειροποίητο ρεζερβουάρ, σέλα και κοκοβιός. Rear sets και νέα τελικά εξατμίσεων, οι οποίες έχουν ντυθεί με θερμομονωτικές ταινίες. Ελεύθερες εισαγωγές αέρα (velocity stacks) στα καρμπυρατέρ της Amal, φρέσκα ηλεκτρικά και κλιπ-ονς. 

matchless 500 cafe racer

από άλλες εταιρίες έχουν δανειστεί:

Το φανάρι από Yamaha και οι ζάντες από Honda cb400, με κάποιες αισθητικές βελτιώσεις ώστε να ταιριάξουν αισθητικά με τη μοτοσυκλέτα. Οι ζάντες αποτέλεσαν αναγκαστική επιλογή,ελλείψει αυθεντικών Matchless

Στη βαφή τώρα,το ενδιαφέρον είναι πώς στο τελικό φινίρισμα χρησιμοποιήθηκε βερνίκι ξύλου,που λένε ότι

δίνει, ένα μόνιμο εφέ βρεγμένου look και μια ιδιαίτερη γυαλάδα! Οκ,πάσο,αλλά παιδιά,ελπίζω να μη χρειάζεται παρκετίνη μετά το πλύσιμο έτσι;

 matchless 500 cafe racer

Ενδεχομένως ένα μεγάλο ευρωπα’ι’κό συνεργείο να μη είχε τους περιορισμούς των Ινδονήσιων και να είχε δημιουργήσει  κάτι διαφορετικό,αλλά δε μας χαλάει,όχι μόνο γιατί πρόκειται για μια όμορφη μηχανή,αλλά και γιατί θεωρούμε ότι γενικά το project είναι πιο κοντά σε κάτι που θα πάλευε να κάνει κάποιος στο γκαράζ του ή με τη παρέα του,με ότι περιορισμούς θα είχε η ανάλογη περίπτωση.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.