Ήπια απόδοση,χρηστικότητα,χαμηλών τόνων εμφάνιση είναι μερικά από τα επίθετα που θα στόλιζαν ένα Moto Guzzi V35…Κάπως έτσι ήταν και πολλά εγγλέζικα στα ’60ς..ώσπου οι cafe racers άρχισαν να…τους βγάζουν τα μάτια! Σήμερα βέβαια το ζητούμενο δεν είναι η επίτευξη του ton . Έτσι στη κλινική πλαστικής χειρουργικής και αναμόρφωσης των Adrenaline Junkies έγινε ένα γενικό ρετούς και στην εμφάνιση και στο χαρακτήρα του γκούτσι!
Η βάση λοιπόν συνιστά ένα κλασσικό μοντέλο της Ιταλικής φίρμας,με κύρια χαρακτηριστικά πέρα από τον εγκάρσιο V κινητήρα, το ιδιαίτερο ντεπόζιτο με τις γωνίες και τα πολλές φορές ,μέτρια ηλεκτρικά που ενίοτε δημιουργούσαν προβλήματα στους αναβάτες τους.
Καταπιαστήκατε με αυτή τη μοτοσυκλέτα λοιπόν!Τι μετατροπές έγιναν στο κινητήρα;
Έχουμε πλέον καρμπυρατέρ μηχανικά keihlin, με χοάνες εισαγωγής και χειροποίητες εισαγωγές velocity stacks. Επίσης νέες εξατμίσεις cafe racer στυλ,μαύρες ενώ οι λαιμοί έχουν επενδυθεί με θερμονωτικές ταινίες. Τίποτα άλλο επί της ουσίας,απλά να ανασάνει λίγο καλύτερα το μοτέρ. Ούτως ή άλλως πειράγματα σε βάθος και κόστος μεγάλο θα ενείχαν και αμφιβόλου αποτελέσματος-διάρκειας ζωής θα ήταν.Ο ιδιοκτήτης του θέλει να το χαίρεται για χρόνια!
Τι αλλαγές έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;
Εδώ έχουμε και την ουσία των μετατροπών. Τα παλιά καλάμια,μικρής διατομής πήραν δρόμο και αντικαταστάθηκαν από ένα μπροστινό RGV 250. Μιλάμε για μεταμόρφωση ολική, εμφανισιακή και στο δρόμο!Επιπλεόν, η αντλία του μπροστινού φρένου προέρχεται από Kawasaki Vulcan.
Νέες πλάκες τιμονιού Lpa Customs και το υποπλαίσιο μετατράπη φιλοξενώντας πλέον νέα σέλα και ουρά (με το πανέμορφο πίσω φανάρι συμπληρώνουμε) χειροποίητα από Adrenaline Junkies.
H θήκη της μπαταρίας ιδιοκατασκευή και αυτή από ξύλο (ξύλο είχαμε δει και στο Suzuki LS 650 των παιδιών και απ’ότι φαίνεται είναι από τα υλικά που γουστάρουν να προσθέτουν στα μηχανάκια τους).
Χειροποίητη ,απο μας είναι και η βάση οργάνου ενδεικτικών λυχνιών και φαναριού. Εξατμίσεις νέες αλλά παλιακού χαρακτήρα ενώ ολόκληρη η ηλεκτρολογική καλωδίωση αντικαταστάθηκε από νέα εκ του μηδενός,ενώ δρόμο πήραν & οι πλατίνες ,που στη θέση τους είναι μια ηλεκτρονική της AJ.
After market αξεσουαρ: Φλάς, Κεντρικός διακόπτης,κωλοφάναρο τύπου led,πίσω αναρτήσεις Bitubo,πίσω δοχείο υγρών φρένων,καθρέπτης τιμονιου,ρυθμιζόμενοι μαρσπιέδες της AJ,θερμομονωτικές ταινίες,σωληνάκια υψηλής πίεσης φρένων, κλιπόνς.
Προ βαφών έπαιξαν αμμοβολές απο το Θόδωρο, και ο βαφές των πάντων,από τις ζάντες ως το ντεπόζιτο έγιναν από την Aesthetic Artek
Υπάρχει κάποια εργασία σε εκκρεμότητα;
Βενζίνη χρειάζεται για να δουλέψει!!!
Ποιά θα χαρακτήριζες ως θετικά και αρνητικά σημεία;
Τα + του, είναι η γεωμετρία,το στήσιμο,το σύστημα πεδησης,η θέση οδήγησης και λειτουργικότητα.
Τα- του η δύσκολη εύρεση ανταλλακτικών.
Υπάρχουν άλλες μοτοσυκλετες στο γκαράζ;
O ιδιοκτήτης, ο Μανώλης έχει επίσης ένα ΧΤΧ660 και ένα Ζ750.Η μετατροπή του Guzzi έγινε με γνώμονα τη καθημερινή της χρήση!