Η τελευταία δημιουργία του Ντίνου από τα Τρίκαλα, ακούει σε ένα XV535, που ο ιδιοκτήτης του ήθελε να μετατραπεί σε κάτι διαφορετικό, πέρα από τα chopper χαρακτηριστικά που έχει εκ κατασκευής.Mια καλή αναβάθμιση αισθητικά και οδηγικά οδήγησε στο αποτέλεσμα που βλέπετε.
1)Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει Ντίνο ;
Γεια σας φίλοι μου, μου δίνετε για άλλη μία φορά η ευκαιρία , μέσα από αυτό το site να παρουσιάζω το πέμπτο μου πρότζεκτ. Μοτοσυκλέτα αυτή την φορά, μία chopper Yamaha XV virago 535 του 2001. (από τα τελευταία μοντέλα). Κατά προσέγγιση το στιλ έγινε σε Flat γραμμή και σε συνδυασμό με τόνους Brat.
2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;
Το μοτέρ δεν πειράχτηκε διότι ήτανε σε άψογη κατάσταση με μόλις 30.000χλμ και δούλευε πολύ ωραία. Καθαρίστηκε και γυαλίστηκε κάθε τι πάνω του.
3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;
Θα ξεκινήσω από το μπροστινό τμήμα του 535.
Το πρώτο που έκανα ήτανε να πετάξω τα εργοστασιακά πιρούνια και ζάντα μαζί με το τιμόνι και όργανα και στην θέση τους να τοποθετήσω ένα πλήρη σετ Up Side Down από Husqvarna SMR 450 2007.
μαζί με τον μπροστινό του τροχό και τα φρένα. Να σημειώσω ότι δεν χρειάστηκε να γίνει καμία μηχανουργική παρέμβαση. Κράτησα μονάχα το ίδιο μπροστινό φανάρι κάνοντας άλλη βάση.
Βάφτηκε το σασί (αφού πρώτα ασταρώθηκε) σε μαύρο μεταλλικό χρώμα.
Γυαλίστηκαν όλα τα περιφερειακά πίσω αναρτήσεις, εξατμίσεις ακτίνες τροχών κ.α.
Την θέση του αρχικού τιμονιού πήρε ένα fat bar aftermarket τιμόνι
Στροφόμετρα και χιλιομετρικής δεν μπήκανε καθόλου, όπως επίσης ούτε και μπροστινό φτερό.
Ζάντες, για αρχή διαλυθήκανε, μετά βαφτήκανε τα στεφάνια σε μαύρο ματ χρώμα και τέλος ακτινολογήθηκαν.
Στην συνέχεια αφού πρώτα αφαιρέθηκε το πίσω κομμάτι του σκελετού,
μετά τις αναρτήσεις, και σε συνδυασμό με νέο κάθισμα φτιαγμένο από την αρχή κάνανε υπέροχο αποτέλεσμα.
Στο κάθισμα μπήκε σφουγγάρι 6 εκατοστών περίπου και μαύρο δέρμα.
Πίσω κόπηκε ένα μικρό φτερό και βάφτηκε σε μαύρο χρώμα όπως και το ρεζερβουάρ . Το πίσω φανάρι είναι άφτερ μάρκετ .
4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;
Δεν θα γίνουν από μένα τουλάχιστον άλλες, μιας και η μοτοσυκλέτα έχει περάσει πλέον στα χέρια του ιδιοκτήτη, στην Αθήνα-ότι κρίνει αυτός από δω και πέρα, αν βέβαια θέλει! Εύχομαι ο νέος ιδιοκτήτης να την έχει σε κατάσταση βιτρίνας μόνιμα!!
5)Πες μας, επί της ευκαιρίας, δυο λόγια για το Dinostyle Garage, ποια η φιλοσοφία του, ποιος είναι ο Ντίνος κλπ!
Όλα ξεκινήσανε με την αγάπη για τους δύο τροχούς.
Αρκετά χρόνια στον χώρο των μοτοσυκλετών ήρθε η αναζήτησή για κάτι διαφορετικό. Ψάχνοντας λοιπόν στο διαδίκτυο, σε περιοδικά και σε βιβλία, οι ιδέες μου πέφτανε συνέχεια πάνω σε διάφορα πρότζεκτ cafe racer και διάφορα custom είτε brat είτε bobber και διάφορα άλλα.
Τελικά έμεινα να στηρίζω όσο ποιο δυνατά μπορώ αυτό το ιδιαίτερο vintage-retro κομμάτι και την όλη κουλτούρα που συνεπάγεται.
Συμβιώνω σχεδόν 15 χρόνια με δίκυκλα, ως αναβάτης και ως μηχανικός.
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με mini bikes κερδίζοντας έτσι το χαρτζιλίκι μου, φτιάχνοντας μηχανάκια για αυτοσχέδιους αγώνες. Στην συνέχεια ήρθαν οι χωμάτινες μοτοσυκλέτες μα δεν κράτησε για πολύ..
Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι αποκλειστικά με ανακατασκευές cafe racer, street tracker, boober, brat και γενικά custom.
Ο χώρος που κατασκευάζω τις μοτοσυκλέτες μπορεί να είναι μικρός προς το παρόν αλλά παράλληλα είναι αρκετά πρακτικός και ικανός να φέρει εις πέρας όλα τα στάδια των ανακατασκευών.
Το Dinostyle Garage ξεκίνησε πριν περίπου ενάμιση χρόνο τελείως ερασιτεχνικά και χομπιστικά και εκεί βασίζεται, στην κουλτούρα και στην καθημερινότητα έχοντας ως βάση παλιές μοτοσυκλέτες με μοντέρνα εμφάνιση.
Πάντα με αγάπη και σεβασμό για την μοτοσυκλέτα.
Προσωπικά οδηγώντας παλιές μοτοσυκλέτες τριανταετίας αλλά και νεότερες μου δίνουν ξεχωριστή αίσθηση οδήγησης και μοναδική εμπειρία.
Όσον αφορά το κομμάτι του υπόλοιπου κόσμου, παρατηρείς τον ενθουσιασμό στα μάτια τους, αντικρίζοντας τόσο ιδιαίτερες μηχανές.
Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να εισπράττεις την μεγαλύτερη ικανοποίηση γιατί οδηγείς κάτι πρωτοφανές.
Ο στόχος είναι συγκεκριμένος. Όμορφο, μοντέρνο με κλασική βάση (σκελετό και κινητήρα), αξιόπιστο μοντέλο, κατά προτίμηση πριν την δεκαετία του`90, πρακτικό και εύκολο στην καθημερινή οδήγηση εντός και εκτός πόλεως.
Συλλεκτική μοτοσυκλέτα, μοναδική ως προς την εμφάνιση και ιδιάζουσα ως προς το στιλ (cafe racer, bobber κ.α.)
Στην μετατροπή πραγματοποιείται συνήθως : ολική ανακατασκευή σκελετού, κινητήρα και περιφερειακών όπως (κάθισμα, φανάρια, φλάς, τιμόνι, θήκη μπαταρίας, καθρέπτες, οργανάκια, αναρτήσεις, λασπωτήρες, ζάντες και λάστιχα) και ηλεκτρολογικά.
Ότι μοντιφάρετε θα πρέπει να γίνετε με όσο το δυνατόν ασφαλέστερο τρόπο.
Όλα τα εξτρά περιφερειακά αξεσουάρ που τοποθετούνται είναι άριστης ποιότητας από έμπιστους προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού.
Οι μηχανές είναι νόμιμες 100% για κυκλοφορία και με περασμένο ΚΤΕΟ.
Οι εργασίες προχωρούνε συστηματικά σε καθημερινή βάση. Ο χρόνος που απαιτείται είναι ένας με δύο μήνες ανάλογα με τις απαιτήσεις των ανακατασκευών.
Μέχρι τώρα έχουν φτιαχτεί πέντε μοτοσυκλέτες. Ξεκίνησα την δουλειά μου με ένα Honda CX400 του 1979 με τον χαρακτηριστικό V υδρόψυκτο κινητήρα. Στην συνέχεια με ένα Honda Xl600r, στο οποίο αυτό το διάστημα γίνεται rebuilding, και ένα CB 250 του 1973. Μετά ακολούθησε ένα Suzuki Gn250 με μοναδική Brat εμφάνιση. Επίσης ένα Yamaha XV 535 virago σε Flat γραμμή με USD μπροστινό σύστημα ανάρτησης. Αυτόν τον καιρό ασχολούμαι με ένα Honda CB400n του 1982 το οποίο θα είναι και το έκτο μου πρότζεκτ.
Για οποιαδήποτε απορία ή βοήθεια όλοι οι φίλοι μπορούνε να με καλέσουνε ή να μου στείλουνε μήνυμα, θα χαρώ πολύ να ανταλλάξουμε απόψεις, γνώμες ή και εμπειρίες!
Realy like your XV535!
How did you do the saddle/saddlework and the fram under it?!?
Have one myself and would try to build it like Yours but I can’t figure ut how to build that saddle…
Yours sincerely
//Anders Olander
Sweden