MODERN SCRAMBLERS HONDA XL600 TRACKMASTER

 

 Το αφιέρωμα συνεχίζεται με ένα μοναδικό flat-tracker με δωρητή σώματος ένα ταπεινό μοντέλο της Honda (XL600). Ποιος θα φανταζόταν ότι το κακόμοιρο XLάκι που θα μπορούσε να σαπίζει στο απέναντι πεζοδρόμιο σας,  έμελλε να ζήσει νέα δόξα, 28 χρόνια μετά, στα χέρια του φίλου μας Didier από το Βέλγιο.

Το project με τον κωδικό “600 Τrackmaster” είναι πραγματικά πανέμορφο και άψογο στην εκτέλεση και θα μπορούσε άνετα να σταθεί σ’ ένα show δίπλα σε “επαγγελματικές” κατασκευές του είδους, όμως πρέπει να ξέρετε ότι ο Didier δεν είναι “επαγγελματίας” ούτε εμείς άλλωστε, γι’ αυτό δείτε το καλύτερα να εμπνευστείτε, ψάξτε το επόμενο θύμα γύρω σας και μη φοβάστε να λερώσετε τα χέρια σας, θα το ευχαριστηθείτε !!!

 

 Η ζωή του ξεκίνησε το 1985 σαν ένα HONDA XL600R, το on-off thumper της Honda, κατ’ επιταγή της Αμερικάνικης αγοράς που ζήταγε εκείνη την εποχή μεγάλα ροπάτα μονοκύλιδρα για ατέλειωτα drift στις φλαταδούρες των Αμερικάνικων ερήμων και γνώρισε επιτυχία μαζί με τον ατίθασο αδελφό του (XR600R). 

 Το μοντέλο πούλησε γιατί ήταν δυνατό και ροπάτο για την εποχή του, είχε μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου, δεν κόστιζε ακριβά σε σχέση με τα ευρωπαϊκά ημικαθαρόαιμα, η συντήρηση του ήταν εύκολη και το κυριότερο δεν έσπαγε. Με τα χρόνια επισκιάστηκε, άλλαξε χέρια, παραμελήθηκε και κατέληξε να πουληθεί στον Didier για 300 Ευρώ μετρητοίς !

Ο κινητήρας παρά τα χιλιομετράκια του για μονοκύλινδρο (62.000) ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (* σημαντικό για το κόστος του project *), οπότε ο νέος ιδιοκτήτης αφιερώθηκε στη μεταμόρφωση του ….

Έχουμε και λέμε λοιπόν κατά τα γνωστά :

 

 

…. το υποπλαίσιο κόπηκε και φτιάχτηκε νέο από κουρμπαρισμένο σωλήνα (“loop”) ίδιας διατομής, χαμηλώνοντας το πίσω μέρος

 

 Αφού πήρε μορφή το πίσω μέρος, ακολούθησε το μοντελάρισμα του ρεζερβουάρ με πατρόν από ξύλο και αφρό πολουρεθάνης, αφού είχε αποφασιστεί ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί έτοιμο ρεζερβουάρ αλλά θα φτιαχτεί από πολυεστερικό υλικό. Σίγουρα έμπειρος σε πολυεστερικά καλούπια, μετά από πολλές ώρες τρίψιμο, διορθώσεις και φινίρισμα έφτιαξε όχι μόνο αυτό αλλά και ολόκληρο το μοναδικό κουστουμάκι με επιρροές από Harley XR, αλλά με το δικό του μοναδικό στυλ.

 

Σειρά έχει το μπροστινό σύστημα που έμεινε το ίδιο, το δοκιμασμένο συμβατικό πιρούνι της showa κονταίνοντας όμως κατά  45mm και φτιάχτηκε χειροποίητη γέφυρα για τα καλάμια από μασίφ αλουμίνιο για να “δέσει” . O τροχός των 21” αντικαταστάθηκε με έναν 19άρη μαζί με τον δίσκο του (300mm αντί 240 του XL) και τη δαγκάνα του, μάλλον από κάποιο παλιό Aprillia Pegaso και με λίγες μετατροπές στον άξονα και τους αποστάτες ταίριασε μια χαρά …  “βελτιώνοντας την κατευθυντικότητα και την επιβραδυντική ισχύ” όπως θα έγραφαν οι δοκιμαστές !

Αφού η μηχανή ξαναστήθηκε στις ρόδες της, ένα δοκιμαστικό μοντάρισμα ήταν απαραίτητο όχι μόνο για εμψύχωση  (ΚΟΥΚΛΑ !) αλλά και για τις τελικές αποφάσεις για το ύψος των αναρτήσεων, την εξάτμιση, τη θέση οδήγησης το τιμόνι κλπ.

 Η μηχανή αποφασίστηκε να κοντύνει κι άλλο μπροστά και η εξάτμιση να μην βγαίνει ψηλά αλλά από κάτω. Οι λαιμοί των εξατμίσεων δε φτιάχτηκαν εξαρχής αλλά προσφέρθηκαν ευγενικά από ένα suzuki gs500 και ταίριασαν με μικρές μετατροπές, ενώ το after market τελικό προέρχεται από άγνωστο δότη. Το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα άκρως πορωτικό ….

Η βαφή του συνόλου (αφού ξαναλύθηκαν όλα) ήταν το τελικό στάδιο πριν την ανάσταση !  Προτιμήθηκε μαύρο ματ χρώμα για τα περιφερειακά, σχεδιάστηκε το λογότυπο του πρωτοτύπου και ιδού το αποτέλεσμα :

 

 

Ένα χρόνο σχεδόν μετά, ο ασθενής επιτέλους συνήλθε από την εγχείριση με νέο πρόσωπο και χαρακτήρα και μάλιστα με το πρώτο χαστούκι εεε μανιβελιά, κατά τα λεγόμενα του Didier. Τα λόγια είναι περιττά απολαύστε το αποτέλεσμα από κάθε οπτική γωνία και δείτε το βιντεάκι στο τέλος για να χάσετε τον ύπνο σας….

FELICITATIONS DIDIER !!! (http://trackmaster41.over-blog.com/)

 

 

 

 

 

 

{youtube}http://www.youtube.com/watch?v=nuD0L-K5Mmw{/youtube}

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.