Honda C50 1981 by Spiros Litsas

Το γνωστό σε όλους μας παπί,που η δημοτικότητά του στη χώρα μας δεν έχει ευρωπαικό προηγούμενο,παίρνει άλλες διαστάσεις σε αυτή τη custom κατασκεύη από το Σπύρο Λίτσα.Μάλλον αυτός ο χαρακτηρισμός εδώ δε βρίσκει εφαρμογή.Honda C50 customized λοιπόν σε ένα αξιοζήλευτο project!

honda c50 cafe racer spiros litsas

Να πω εδώ πώς πρώτη φορά που έπεσα πάνω σε αξιόλογο custom παπί ήταν ένα από την Ιταλία,προ εξαμήνου περίπου.Αυτό που έχω να πώ σήμερα είναι πώς αυτό εδώ του Σπύρου,το εγχώριο,είναι μακράν καλύτερο σε όλα του και αν εγώ είμαι μια φορά περήφανος,τότε ο κατασκευαστής του και ο κάτοχός του είναι πολλές περισσότερες!Ας δούμε πώς φτιάχτηκε λοιπόν! Σπύρο,είδαμε άλλο ένα μηχανάκι σου,το XR 250 και εδώ έχουμε το δεύτερο μηχανάκι σου. Πες μας μερικά λόγια για την ανακατασκευή!

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

Έχει γίνει εκτεταμένη δουλειά παντού παιδιά.Κατ’αρχάς το πλαίσιο- σφαγμένη ουρά και ενίσχυση στο λαιμό με προσθήκη στρόγγυλης σωλήνας.Όλες οι τρύπες πλαισίου που απέμειναν, κλειστήκαν με υγρό μέταλλο.
Στα πλα’ι’νά καπάκια χρησμοποιήθηκε γνήσιο ανθρακόνημα και το λογότυπο cafe racer είναι κομμένο σε laser.
Κατασκευάστηκε ένα νέο σύστημα αλλαγής ταχυτήτων ,που είναι στο χέρι,old school μιλάμε!Αυτό επιτεύχθηκε  με βραχίονες και συνδέσμους.

honda c50 cafe racer spiros litsas
Για τον αναβάτη δημιουργήθηκε μια χειροποίητη βάση σέλας και δέρμα για τα μαλακά μόρια!
Ασφαλώς κατά αυτό το τρόπο δε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η εξ εργοστασίου τάπα βενζίνης.Έτσι,έγινε νέα τοποθέτηση πλήρωσης καύσιμου στα πλάγια και δείκτης καύσιμου που λειτουργεί με την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων…

honda c50 cafe racer spiros litsas
Χειροποίητη βάση για το εμπρός φανάρι και τιμόνι ποδηλάτου (!),όπως και ο λαιμός.Φσυικά,για να δέσουν όλα αυτά έπαιξε πολύς τόρνος!

honda c50 cafe racer spiros litsas
Τα ρεύματα είναι κρυμμένα όλα στο εσωτερικό του σκελετού,ώστε εμφανισιακά να είναι <<καθαρό>>.
Ο κινητήρας είναι στα 100cc…Εννοείται cafe racer χωρίς πουσάρισμα στο μοτέρ;Δε νομίζω,χεχε!
Τα λάστιχα είναι whitewall από Αμερική.

honda c50 cafe racer spiros litsas
Τα νίκελ φιλέτα στο πιρούνι βρέθηκαν στη μακρινή Ινδία, η εξάτμιση προέρχεται από τον αείμνηστο Θανάση Λέφα.
Η βάση πινακίδας είναι bobber style, νίκελ και από πάνω της το πίσω φανάρι.
Τέλος custom paint που αναδεικνύει όλο το μηχανάκι…

honda c50 cafe racer spiros litsas

Ακολουθούν φωτογραφίες απο τα στάδια της μετατροπής-ανακατασκευής.

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

honda c50 cafe racer spiros litsas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.