DINOSTYLE GARAGE SUZUKI GN250 Brat

 

  To Gn250 της Suzuki ήταν ένα ψιλοαδιάφορο,all around τσοπεροπερίπου μηχανάκι με ψηλό τιμόνι, μεγάλη σέλα,χρώμια και κλασσικά στοιχεία,όπως τα μεταλλικά φτερά και ο στρογγυλός προβολέας : ξέρετε από αυτά που είχαν κάνει για κάποιο λόγο θραύση στα ’80ς και κυκλοφορoύσαν παντού. E,ένα τέτοιο πλέον είπε να αλλάξει καριέρα και χαρακτήρα!
 
1)Σε τι στιλ την έχεις φτιάξει Ντίνο ;

   Καλησπέρα σε όλους τους Caferacers φίλους. To Dinostyle#5 είναι μία μοτοσυκλέτα πολύ ξεχωριστή. Έχει χτιστεί από την αρχή σε Brat γραμμή και είναι βασισμένη σε ξενόφερτα projects.

suzuki gn250 brat greece



2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;
   Στο μοτέρ δεν έχουν γίνει ιδιαίτερες επεμβάσεις. Γυάλισα τα καπάκια του κινητήρα τοποθέτησα ένα ελεύθερο φίλτρο στην εισαγωγή και ένα τελικό εξάτμισης. Εξ άλλου δούλευε άψογα χωρίς να έχει καθόλου φθορές.

suzuki gn250 brat greece


3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Εδώ δόθηκε και το μεγαλύτερο βάρος. Ξεκινώντας πρώτα από λύσιμο Αφού ξηλωθήκανε όλα από επάνω έπρεπε πρώτα να ταιριαστή και να έρθει σε σωστή θέση το ρεζερβουάρ μιας και η αρχική θέση του ήταν εντελώς τσοπεροϊδη. Έτσι γίνανε νέες προσθήκες στις βάσεις του. Το ρεζερβουάρ ήταν πλέoν σε ίσια γραμμή με το υπόλοιπο υποπλαίσιο.

suzuki gn250 brat greece

suzuki gn250 brat greece

Στην συνέχεια κόπηκε και πετάχτηκε το τελείωμα του σκελετού λίγο πίσω από τις αναρτήσεις. Έκανα frame loop και αφού πέρασε το τσεκάρισμα ασφαλείας και αντοχής προχώρησα στην βαφή.

suzuki gn250 brat greece

Πρώτα τρίψιμο κάποιων μικρών διαβρώσεων και σκουριάς μετά τρίψιμο, στοκάρισμα και αστάρωμα. Χρώμα επιλέχτηκε σχεδόν στα ίδια με το εργοστασιακό. Μαύρο όχι μεταλλικό αλλά ένα μαύρο ακριλικό.
suzuki gn250 brat greece


   Επιπλέον ετοίμασα τα φτερά. Τοποθέτησα το πίσω κάνοντας το να εξέχει λίγα μόλις εκατοστά από το frame loop χωρίς να βάλω τίποτα επάνω(φαναρι-πινακιδα.) Στο μπροστά μόνο κόπηκε κατά το μήκος του.Γυαλιστίκανε στις βούρτσες πίσω αναρτήσεις, μπροστά μπότες αναρτήσεων, στεφάνια ζαντών. Το ρεζερβουάρ ξύθηκε όλο του το χρώμα από πάνω και μετά γυαλίστηκε χωρίς να χάσει τα νερά του ώστε να φαίνεται ποιο ακατέργαστο. Για λόγους διάβρωσης και στεγανοποίησης από μελλοντικό σκούριασμα περάστηκε βερνίκι πιστολιού (μπορεί να γίνει και με σπρέι). Στο κάθισμα αφού γίνανε οι απαραίτητες τροποποιήσεις στον σκελετό και στις βάσεις τοποθετήθηκε στρώση λαμαρίνας με σφουγγάρι 6-8 cm και ντύθηκε με δέρμα χρώματος καφέ ταμπά.
suzuki gn250 brat greece
Το κομμάτι κάτω από το κάθισμα έμεινε ανοιχτό <<κρύβοντας>> όλα τα καλώδια και τα ηλεκτρικά κάτω από το ρεζερβουάρ και από το κάθισμα.
suzuki gn250 brat greece
   Η μπαταρία φώλιασε σε χειροποίητη θήκη κλειστού τύπου τοποθετώντας το logo μου. Επιλέχτηκε να μπει στην πρώην θέση που ήταν το φιτροκούτι.Τιμόνι έβαλα ένα fat bar μικραίνοντας το άνοιγμα των χεριών στην θέση οδήγησης. Φανάρι μπροστά και φλας είναι after market custom. Επιλέχτηκε να μπει μόνο χιλιομετρητής μικρός.Έκανα βάση για το top gear (ένδειξη ταχυτήτων) και βολεύτηκε στα καβαλέτα τιμονιού.Επίσης βάση πινακίδας κάτω αριστερά από την αρχή δημιούργησα(βλέπε φωτό) για την πινακίδα και το προσωρινό πίσω φανάρι που είναι από mini bike NSR 50.
suzuki gn250 brat greece

suzuki gn250 brat greece

suzuki gn250 brat greece
   Το project έγινε με προοπτική ενός αναβάτη (και όχι και συνοδηγού), έτσι αφαιρεθήκανε τα πίσω πατητήρια και οι προεκτάσεις του σκελετού. Να σημειωθεί τελειώνοντας ότι αφού ολοκληρώθηκε η όλη μεταμόρφωση του gn..δεν μας αρκούσε το μπροστινό χαμήλωμα που έκανα από την τιμονόπλακα. Τα πιρούνια λυθήκανε ξανά εντελώς και μπήκανε προσθήκες έτσι κοντύνανε κατά 5.5cm + το κατέβασμα από πριν 10+ cm αρκετά για να δείξουν ένα τέλειο αποτέλεσμα ενός ξεχωριστού οχήματος.
suzuki gn250 brat greece

suzuki gn250 brat greece



4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Δεν θα γίνουν από μένα τουλάχιστον άλλες. Η μοτοσυκλέτα έγινε κατά παραγγελία. Ελπίζω ο νέος ιδιοκτήτης να την έχει πάντα προσεγμένη και καλοσυντηριμένη.

5) Πόσο την χρησιμοποιείς; 

Το GN κυκλοφορεί καθημερινά και διανύει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.

6) Έχεις άλλες μηχανές; 

Στο garage μου προχωράνε μερικά προτζεκτ που θα παρουσιαστούν σύντομα στο site που φιλοξενεί και αυτό!


7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

   Το δυνατό του σημείο νομίζω ότι το χαρακτηρίζει το στιλ του. Δεν περνάει αδιάφορο πουθενά και έχει αρκετή αυτοπεποίθηση για να σταθεί οπουδήποτε. Δεν σας κρύβω ότι μου ζητήθηκε για προβολή (βιτρίνα) σε εμπορικό κατάστημα!!

Σας ευχαριστώ θα σας παρουσιάσω σύντομα κι` άλλα projects. Μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα μου στο Facebook : www.facebook.com/DinostyleGarage να δείτε και να με ρωτήσετε ότι θέλετε.
suzuki gn250 brat greece

suzuki gn250 brat greece

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.