ALEX SUZUKI GSX 400 BRAT

 

Το GSX, το 400αράκι των 80s ήταν ωραίο μηχανάκι και αρκετά σβέλτο για τα κυβικά του και ας μην ξεχνάμε οτι τα 80s τα 400 cc δεν τα έλεγες λίγα. Αυτο λοιπόν το ωραίο και σβέλτο μηχανάκι ο Αλέξανδρος το έκανε πιο ωραίο και πιο σβέλτο. Το μεταμόρφωσε σε GSX Brat!

1) Άλεξ σε τι στυλ έχεις φτιάξει το μηχανάκι, το οποίο όπως μας είπες είναι μοντέλο του ’85 και μάλιστα εισαγωγή απο την Αγγλία;

Όντως έτσι είναι, η μηχανή ξεκίνησε για street tracker,café racer επηρεασμένος από το Hondacb 750 military gold  των café racer dreams,αλλά στην πορεία αλλάζοντας την τιμονόμπαρα πήρε χαρακτήρα bratcafé racer.Μερικές φορές μπερδεύομαι και εγώ ο ίδιος για τον πραγματικό χαρακτήρα της μηχανής, μιας και τα όρια διαχωρισμού του στυλ είναι πολύ κοντά!

 2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

 Στο μοτέρ δεν έχει γίνει απολύτως καμία αλλαγή εκτός από λάδια μπουζι,και αυτό διότι ήμουν αρκετά τυχερός και βρήκα μοτέρ όπως ακριβώς το ήθελα από gsx 400 του 87 με χιλιόμετρα μετρημένα στα δάχτυλα! Μοτερικά, ηλεκτρικά η μηχανή είναι καινούρια!!!

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Η μηχανή λύθηκε εξ’ ολοκλήρου όποτε και κοπήκαν οι παλαιές βάσεις των ηλεκτρικών και στο πίσω μέρος κολλήθηκε κουρμπαριστός σωλήνας. Η αμμοβολή-ηλεκτροστατική ήταν μονόδρομος για ένα άριστο αποτέλεσμα, ντεπόζιτο φτερά βάφτηκαν σε φαναρτζή. Η βάση της σέλας είναι κομμένη με cnc στα μέτρα του νέου πλέον πλαισίου και ραμμένη στα κλασσικά πρότυπα των café racer dreams.Έχουν αλλαχτεί τα πίσω αμορτισέρ με καινούρια μεγαλύτερης διαδρομής και οι ζάντες που φοραει είναι επίσης από το μοντέλο του 87’.Τρομπα φρένου από Honda transalp με υψηλής πίεσης σωληνάκι, καινούρια πατητήρια, εξάτμιση megaphone και αρκετά άλλα. Οι εργασίες επανασυναρμολογησης της μηχανής έγιναν στην επίσημη αντιπροσωπεία της Suzuki και θέλω να τους ευχαριστήσω ιδιαιτέρως που με μεράκι και αφοσίωση υλοποίησαν το όνειρο μου.

4) Σκέφτεσαι άλλες εργασίες που θα ήθελες να κάνεις;

Οι αλλαγές σε τέτοιου είδους project είναι απλά endless!

5) Πόσο την χρησιμοποιείς; Έχεις άλλες μηχανές;

Στην κατοχή μου έχω και ένα παπάκι το οποίο όμως έχω παραγκωνίσει και αυτό διότι την χρησιμοποιώ καθημερινά μιας και είναι πολύ βολική για την πόλη, ανέλπιστα οικονομική και απροβλημάτιστη. Άλλωστε μια βόλτα με αυτή σε γεμίζει αυτοπεποίθηση και προπάντων χαρά!

6) Ποιό είναι το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Δυνατά σημεία είναι η οικονομία της, η δύναμη της και η εμφάνιση. Το “αδύνατο” σημείο είναι ότι την ακούς να έρχεται από πολύ μακριά…Megaphone βλέπεις….

 

Πραγματικα ο Αλέξανδρος έβαλε αρκετό μεράκι στην ολοκλήρωση του project που αποφάσισε να ακολουθήσει και αυτό φαίνεται εκτός απο το τελικό αποτέλεσμα και απο τις φωτογραφίες κατα την διάρκεια των εργασιών…

Το όμορφο αυτο μηχανάκι το απόλαυσαν απο κοντά και όσοι έλαβαν μέρος στο DGR Athens 2013!

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.