Το YAMAHA XS400 του Λευτέρη αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα μιας low badget μεταμόρφωσης και του κατόχου του που το έχει μεράκι τέτοια μηχανάκια!
Λευτέρη, σε τι στύλ την έχεις φτιάξει;
Αν ήταν να τη χαρακτηρίσω θα έλεγα πώς έχει περισσότερα χαρακτηριστικά μιας brat μοτοσυκλέτας.
Σε ποια μοτοσυκλέτα βασίζεται;
Πάνω σε μια XS400 του 1985.DOHC μοτεράκι,45 άλογα,μια τίμια μοτοσυκλέτα σε γενικές γραμμές.
Τι μετατροπές έχεις κάνει στο κινητήρα;
Ουσιαστικά το μοτέρ είναι <<μαμά>>.Ασφαλώς έχω βάλει φιλτροχοάνες στα καρμπυρατέρ,ενώ οι εξατμίσεις που φοράει είναι για Harley Davidson.Οι λαιμοί για να ταιριάξουν και να έρθουν στη σωστή γωνία έχουν ζεσταθεί και επαναλυγιστεί λίγο.Τα τελικά είναι τελείως ελεύθερα και απο πλευράς db κινούνται στα όρια της νομιμότητας…μάλλον της παρανομίας πιο σωστά,χαχα!
Τι αλλαγές έχεις κάνει σε πλαίσιο και περιφερειακά;
Έχει αλλαχθεί το τιμόνι,ο καθρέπτης που στηρίζεται πάνω του είναι ειδική παραγγελία,νέα φλάς,φώτα πίσω,το φανάρι στηρίζεται σε χειροποίητη βάση,η σέλα με τον iron cross φτιάχτηκε σε ταπετσέρη,βάψιμο ντεποζίτου στη διχρωμία καφέ-μαύρο με διαχωριστική ρίγα λευκή και ανάγλυφο σήμα Yamaha,ενώ τα λάστιχα που έχω τοποθετήσει είναι της Avon,από τη σειρά της που προορίζεται για Harley.Χαλάλι το κόστος τους καθώς θεωρώ πώς στη τελική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας προσθέτουν πόντους.Τέλος τα φτερά αλουμινίου είναι της Yamaha.
Υπάρχουν άλλες εργασίες που θες να κάνεις;
Η αλήθεια είναι πώς υπάρχουν αρκετά πραγματα που θα ήθελα να κάνω,αλλά προς το παρόν έχουν παγώσει.Ίδωμεν…
Πόσο τη χρησιμοποιείς;
Σε καθημερινή βάση!
Πες μας ποιό θεωρείς δυνατό και αδύνατο σημείο της!
Δυνατό,όσο και αν ακούγεται παρίεργο θεωρώ τα λάστιχα,που έχουν μεταμορφώσει τη μηχανή και οδηγικα!Αδύνατο θα έλεγα…το πέρασμα του χρόνου και τις φθορές, που συνεπάγονται.