Αυτό είναι το όνομα που έδωσαν στη μοτοσυκλέτα τους στην El solitario. Σκοπός τους; Nα φτιάξουν μια χαρακτηριστικά μοναδική μοτοσυκλέτα με budget έως 1.000 ευρω.Το πέτυχαν;
Αυτός ήταν ο κύριος στόχος.Ο άλλος ήταν να βασίζεται σε ένα Yamaha SR250. Η προσπάθειά τους πήρε πάνω από 500 ώρες για να φτάσουν στο αποτέλεσμα που βλέπετε στις φωτογραφίες. Παρ’όλο που σε ένα σόου στην Ισπανία πολλοί πίστεψαν πώς η μηχανή ήταν μια σχεδιαστική άσκηση ή μια μοτοσυκλέτα που δε μπορούσε να οδηγηθεί,έπεσαν έξω. Ο μόνος περιορισμός τίθεται από το …τριών λίτρων ρεζερβουάρ! Λιγότερο και απο παπί αλλά μπρός στο στύλ τι είναι 5-6 παραπάνω στάσεις για καύσιμο βρε αδερφέ;;;
Σε σχέση με τη γνήσιο YAMAHA,έχουμε τα καλάμια που έχουν χαμηλώσει κατά ~8 εκατοστά,ενώ αντίστοιχα έχει χαμηλώσει πίσω,με τη χρήση…γαλλικών κλειδιών ώς αντηρίδες!Το τιμόνι προέρχεται από κάποιο παλιακό ποδήλατο,για μπροστινό φανάρι χρησιμποιήθηκε κάποιο αρχαίο φώς ομίχλης,στοκαρισμένο για αιώνες,μπαταρία δεν υπάρχει προφανώς μόνο μανιβέλα η οποία πάρθηκε από XT250 του ’83.
Το πίσω γρανάζι είναι χειροποίητη κατασκευή με 50 δόντια,το πίσω φως προέρχεται απο Bultaco και είναι κρυμμένο μέσα στην ουρά,το ταχύμετρο είναι ένα κλάσσικο smith σε χειροποίητη βάση και τα μαρσπιέ γράφουν death πάνω τους για να δώσουν έναν ευχάριστο τόνο σε όλο το project!
Ανατρεπτικό,χαμηλόυ κόστους μηχανάκι,που η θέση οδήγησής του θυμίζει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των δεκαετιών του ’20 & του ’30.Μήπως σας δίνει ιδέες;