DINOSTYLE GARAGE HONDA CB250 CAFE RACER

Κάτι τρέχει εκεί στα Τρίκαλα!Δεν είναι μόνο ότι εδώ έχουμε το τρίτο και ωραιότερο μηχανάκι του Ντίνου,ή αλλιώς Dinostyle Garage.Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το ότι υπάρχει ενδιαφέρον για τέτοιες μοτοσυκλέτες πέρα από τα μεγάλα αστικά κέντρα και σε μεγάλες επαρχιακές πόλεις.Για να δούμε λοιπόν αυτό το CB250.

1)Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει Ντίνο ;

   Χαιρετώ όλους τους cafe racers και όλους τους φίλους των κλασικών μοτοσυκλετών. Εχω την τιμή, να μου δίνετε για άλλη μία φορά η ευκαιρία , μέσα απο αυτό το site να παρουσιάζω το τρίτο μου πρότζεκτ. Αυτή την φορά τροποποιήθηκε ένα Honda CB 250 του 1973 για να δημιουργηθεί μία πολύ όμορφη cafe racer μοτοσυκλέτα.

2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

   Το μοτέρ κατέβηκε και σε πρώτη φάση καθαρίστηκε και γυαλίστηκε κάθε τι πάνω του. Μπήκανε δυο ψύκτρες στα καπάκια των βαλβίδων και νέα φίλτρα στις εισαγωγές και δύο νέου τύπου καρμπιλατέρ. Τα παλιά πεταχτήκανε. Επίσης δυο νέα τελικά στις εξατμίσεις. Ρυθμιστήκανε βαλβίδες και πλατινές. Να επισημάνω οτι ο κινητήρας ήταν σε άψογη λειτουργική κατάσταση.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

   Ας ξεκινήσω απο το μπροστινο τμήμα του Cb. Πρώτα λυθήκανε τα πάντα απο περιφερειακά και μοτέρ. Βάφτηκε το σασί (αφού πρώτα ασταρώθηκε) σε μαύρο μεταλλικό χρώμα. Γυαλιστήκανε όλα τα περιφερειακά πιρούνια-μπότες, τιμονόπλακες. Πίσω αναρτήσεις εξατμίσεις κ.α. Την θέση του τιμονιού πήραν δύο κλιπ ον βιδωμένα πάνω στα πιρούνια. Εκεί τοποθετηθήκανε και οι διακόπτες των ηλεκτρικών και η γκαζιέρα με την μίζα. Βάσεις νίκελ για τον εργοστασιακό προβολέα. Χρησιμοποιήθηκε μόνο το γνήσιο στροφόμετρο με τις ενδείξεις νεκρας και των φλας και όχι ο χιλιομετρητής.

Ζάντες, αφού για αρχή ακτινολογηθήκανε μετά γυαλιστήκανε και πήραν μορφή με τα νέα λάστιχα. Η καινούρια μπαταρία φώλιασε σε νέα θήκη κάτω απο το κάθισμα και πιο κάτω στο σασι τοποθετήθηκε η γνήσια θήκη κλειδιών που διέθετε απο το εργοστάσιο, όπως όλα τα Cb τις ίδιας εποχής. Αφού πρώτα αφαιρέθηκε το πίσω κομμάτι του σκελετού,μετά τις αναρτήσεις, μπήκε freme loop και σε συνδυασμό με νέο κάθισμα φτιαγμένο απο την αρχή κάνανε υπέροχο αποτέλεσμα. Στο κάθισμα μπήκε σφουγγάρι 6 εκατοστών περίπου και μαύρο δέρμα. Πίσω όπως και μπροστά κοπήκανε φτερά και γυαλιστήκανε .

   Το πίσω φαναρι είναι αφτερ μαρκετ και δουλεύει με led λαμπτήρα. Αναρτήσεις πίσω είναι νίκελ οχι οι εργοστασιακές. Η πινακίδα τοποθετήθηκε σε κάθετη θέση στα δεξιά με βάση στον πίσω άξονα και στην βάση της ανάρτησης. Σημείωση: η πινακίδα είναι εποχής `70 με σφραγίδα ΄΄κορόνα΄΄ διεύθυνσης μεταφορών. Όποιος καταλαβε..κατάλαβε,χαχα!! Επίσης στα κλιπ ον μπήκανε καθρέπτες μικροί στρογγυλού τύπου δεξιά αριστερά. Τέλος το ρεζερβουάρ βάφτηκε στα χρώματα που είχε η honda στις μοτοσυκλέτες τις, εκείνη την εποχή. Πορτοκαλί με χαλκί αποχρώσεις.

4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

   Δεν θα γίνουν απο μένα τουλάχιστον άλλες, μιας και η μοτοσυκλέτα έγινε εξ`αρχής κατά παραγγελία. Εύχομαι ο νέος ιδιοκτήτης να την έχει σε κατάσταση βιτρίνας μόνιμα!!

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

   Το CB το χρησιμοποιούσα καθημερινά. Δούλευε τέλεια. Επερνε με μισή μίζα ή με μια μανιβελιά. Όλα τα ηλεκτρικά του δουλεύανε αψογα. Και είχε 100% νομιμότητα για κυκλοφορία.

6) Εχεις άλλες μηχανές; 

Στο garage μου προχωράνε μερικά προτζεκτ που θα παρουσιαστούν σύντομα στους cafe racers.

7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

Το δυνατό του είναι η εμφάνιση, είμαι σίγουρος οτι δεν περνάει απαρατήρητο πουθενά!! Αδύναμο μάλλον η χαμηλή θέση οδήγησης. Δεν ξέρω λέω!! Ίσως να την συνηθίζεις..

Dinostyle Garage www.facebook.com/DinostyleGarage

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.