honda xr250 cafe racer

   Tι γράφει στο σήμα στο ντεπόζιτο; Σπύρος Λίτσας βλέπω!χμμμ!Και τι είναι τούτο γιατρέ μου; XR250 λέει ε; Που να ήξερε η άμοιρη HONDA ότι το αξιόπιστο αλλά ψιλοαδιάφορο αισθητικά all around μηχανάκι της,κάπου στη ταπεινή Ελλάδα της κρίσης θα μεταμορφώνοταν σε cafe racer αξιώσεων!

Ανακρίνουμε λοιπόν το Σπύρο που έχει ενδιαφέροντα πράγματα να μας πεί…

 

1)Σπύρο τι στύλ είναι το Honda;

Το μηχανακι βασίστηκε σε ενα Honda xr 250 baja 99 μοντέλο…
Αποφασίστηκε να γίνει bratstyle με clip ons όμως και 17αρηδες τροχούς.
 

2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

   Το υποπλαίσιο ειναι χειροποίητο απο σιδεροσωλήνες χωρίς ραφή,βιδωτό πανω στο πλαίσιο οπως το μαμίσιο.

Τα όργανα ειναι χειροποίητα, φτιαγμένα απο το μηδέν – αρχικά σε χάρτινο πατράν.Έχουν led για τις ενδείξεις και είναι πλήρως επισκέψιμα.
 
    Τα φτερά μπρος πίσω και ο λασπωτήρας (undertail),φτιάχτηκαν στο χέρι,χρησιμοποιώντας για καλούπια ελαστικά τροχών.Η σέλα ειναι χειροποίητη,με σκελετό συνδυασμό ξύλου και πολυεστέρα.Το κάλυμα ειναι καθαρό δέρμα και η ραφή 70s style.
 
   Οι αναρτήσεις έμειναν οι ίδιες αλλά κόντυναν αρκετά και σκλήρυναν.Στο πηρούνι μπήκε λάδι με παχύτερο ιξώδες και λίγα ml παραπάνω.Για να κοντύνει η πίσω ανάρτηση σφάχτηκε και ξανακολλήθηκε το μοχλικό, ενώ αλλάχθηκε το ελατήριο με σκληρότερο.
   Χερούλια τύπου τουλούμπα και ελαστικά ήρθαν απο Αμερική.
Η βάση της μπαταρίας είναι χειροποίητη επίσης.
Ρεζερβουάρ απο καποιο zundapp,clip on απο NSR,προφυλαχτήρας αλυσίδας χειροποίητος.
Το φανάρι εμπρός είναι  after market αξεσουαρ 4Χ4,ενώ το φανάρι πίσω απο κάποιο παλιό jeep.
Στη βαφή έπαιξα διχρωμία.Το σκούρο καφέ ειναι στρατιωτικό ral το οποίο πήγαμε σε φασματογράφο και το βγάλαμε σε διπλής.Το κρεμ ειναι του παλιού σκαραβαίου.Στο βερνίκι έγινε μια τεχνική ρίχνωντας ψήγματα σκουριάς.Έτσι έχουμε ένα παιχνίδισμα στον ήλιο, χωρίς να θυμίζει μοντέρνες πέρλες.Οι ρίγες και τα λογότυπα έγιναν στο χέρι.
Τέλος στα όργανα,στη τάπα του ρεζερβουάρ,στο δοχείο αναθυμιάσεων και στα clip on έγινε επιχάλκωση.
 

3)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ; 

 Η πορεία της εξάτμισης άλλαξε για πιο bonny style.Τελικό εξάτμισης supertrapp και στο μοτέρ έγινε ολική ανακατασκευή και βάψιμο.Το δοχειο αναθυμιάσεων και φίλτρο αέρα προέρχονται από subaru!

 

 

4)Άλλες εργασίες που θες να κάνεις;

Νομίζω είναι κομπλέ η μοτοσυκλέτα!

 

5) Εχεις άλλες μηχανές;

Έχω φτιάξει και άλλες,που θα τις δείτε εν καιρώ….
(αν κρίνουμε από το πρώο δείγμα,σίγουρα θα τρίβουμε τα μάτια μας και στα επόμενα!)

6) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

   Πιστεύω είναι ολοκληρωμένη και όμορφη.Ίσως κάποιος να θέλει λίγα άλογα παραπάνω από αυτά που βγάζει το δυομισάρι μοτέρ,αλλά σίγουρα δεν ήταν αυτό το ζητούμενο εδώ.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.