Η όλη ιδέα ήταν να αποκτήσει ο Σπύρος ένα μηχανάκι μονοκύλινδρο, ελαφρύ για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη που παρ’ όλα αυτά να είχε την προσωπική του πινελιά για να ξεφεύγει απο το κατεστημένο.
Επηρεασμένος απο διάφορα sites με cafe racers και άλλες ιδιοκατασκευες και έχοντας ήδη ένα TDM για τις μακρινές του βόλτες, επέλεξε ένα Yamaha SR 250 που βρήκε από έναν πιτσιρικά σε ημιπαρατημένη κατάσταση.
Κάπως έτσι άρχισε η ιστορία…
Το μηχανάκι λύθηκε εντελώς, βάφτηκε το πλαίσιο, επισκευάστηκε το μπροστινό με καινούργιες τσιμούχες και λαδάκια, ο λαιμός λιπάνθηκε και ρυθμίστηκε και τοποθετήθηκαν και καινούργιες αναρτήσεις.
Το μοτέρ του λύθηκε κι επισκευάστηκε η κεφαλή καθώς επίσης τοποθετήθηκαν καινούργιες βαλβίδες, τσιμούχες και o ring. Το πιστόνι του ήταν σε καλή κατάσταση και δεν χρειάστηκε να αλλαχτεί. Έγινε ένα καλό καθάρισμα στο καρμπυρατέρ και ρυθμίστηκε, τοποθετήθηκε μια φιλτροχοάνη και το μηχανάκι άρχισε όχι μόνο να τα “ξαναλέει” αλλά να τα λέει και…δυνατά.
Όσον αφορά τους τροχούς έγινε ακτινολόγηση στις ζαντες και οσες ήταν φθαρμένες αντικαταστάθηκαν, λάστιχα βρέθηκαν μετά απο παραγγελία και πολύ τρέξιμο ένω για φτέρα τροποποιήθηκε το μπροστά και κατασκευάστηκε ένα καινούργιο για πίσω.
Η σέλα είναι χειροποίητη απο τον Αλέξανδρο, η βάση της μπαταρίας ιδιοκατασκευή και το ρεζερβουάρ τρίφτηκε καλά και βάφτηκε απο την αρχή. Το αγοραστό τιμόνι προτιμήθηκε απο τα clip ons λόγο άνεσης.
Το αποτέλεσμα αποζημίωσε τον ιδιοκτήτη του αισθητικά και οδηγικά και τον έβαλε στο τρυπάκι της custom-ιας. Οπότε σκέφτεται να το πουλήσει και να αγοράσει ένα Guzzi για να το περιποιηθεί.