kawasaki kz400lt brat

   Η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε καλοκαίρι του 2012 και αφού κυκλοφόρησε για ένα μικρό χρονικό διάστημα ώς είχε,αποφασίστηκε να μετουσιωθεί σε κάτι περισσότερο….ενδιαφέρον!O Σταύρος από τις Σέρρες μας παρουσιάζει ένα ακόμα υπέροχο project made in Greece!

 

1)Σταύρο τι στύλ είναι το Kawasaki;

 Είναι ένα καθαρό brat style μηχανάκι.

2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ; 

   Το μοτέρ βάφτηκε,μπήκε μια νέα βάση inox που δένει στο πλαίσιο, φιλτροχοάνες στα κάρμπς που τους έγινε και σέρβις.Εξατμίσεις μαύρες,βαμμένες της motorsport.
Αυτά εν ολίγοις!

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά; 

   Το φανάρι μετακινήθηκε 6 εκ. χαμηλότερα,ενω το υποπλαίσιο κόπηκε σε διάφορα σημεία,γιατί ήθελα να κοντύνει και να πάρει μεγαλύτερη κλίση στο πίσω μέρος του.

   Για τη σέλα,πήρα μέτρα με χαρτόνι ως πατρόν και βάσει αυτού,έκοψα μια λαμαρίνα,τη στραντζάρισα,της κόλησα εμπρός υποδοχές για να συρταρώνει στο σκελετό καιπίσω παξιμάδι και αφού βάφτηκε πήγε στο ταπετσέρη για να τη ντύσει,με το αποτέλεσμα που βλέπετε στις φωτο.


   Οι μπουκάλες χαμήλωσαν με εσωτερικούς αποστάτες και βάφτηκαν, τα φτερά κόπηκαν και ειδικά για το πίσω κατασκευάστηκε μια βάση από λαμαρίνα,η οποία είναι τοποθετημένη στο υποπλαίσιο.
Νέες βάσεις για τα φλας εμπρός,χειροποίητες,ενώ τα πίσω επανατοποθετήθηκαν στο υποπλαίσιο σε νέο σημείο.
Γυαλίσματα βαψίματα σε περιφερειακά,αμορτισέρ,ψαλίδι,κοντέρ κλπ.Οι ζάντες έγιναν μαύρες.Δίνουν μια οπτική συνέχεια με το κινητήρα και τις εξατμίσεις και αντίθεση με το λευκό ντεπόζιτο.


   Στo ρεζερβουάρ μπήκαν νούμερα πάνω του,να φέρνει σε racing κατασκευές συνειρμικά.Μαρσπιέ εντουροειδή από παλιατζίδικο…σε απίθανη τιμή,καθώς να τα πάρεις καινούργια από κατ/μα αξεσουάρ μοτ/τας τα βρίσκεις σε άλλες…απίθανες τιμές!!!

   Τιμόνι και πίσω φαναρι εντουράδικο,νέα βάση πινακίδας και βάση μπαταρίας.
Έχει γίνει πολύ δουλειά σε εργασίες όπως καλωδιώσεις,ντίζες,επανατοποθετήσεις που ήταν αναγκαίες,καθώς η χωροθέτηση είναι πλέον διαφορετική και με λιγότερες επιλογές από την εργοστασιακή.

   Με δυο μεταλλικά κομμάτια,υπομονή και προσωπική εργασία
δημιουργήθηκε ένα μικρό καντράν με ενδείξεις αριστερο φλας – λαδιού – μεγάλα φώτα – νεκρά – δεξί φλας.Αυτοσχέδια είναι και η βάση του καθρέπτη,που έχει μπει από τη κάτω μεριά του τιμονιού.

   Από πλεξιγκλάς έγινε μια διαχωριστική βάση μεταξύ μοτέρ και μπαταρίας για να μη μεταδίδεται θερμότητα.Το υλικό επιλέχθηκε γιατί η διαφάνεια του το κάνει αόρατο : και δουλειά κάνει και δε φαίνεται, συνεισφέροντας έτσι στη μινιμαλ προσέγγιση όλης της μοτοσυκλέτας!

4)Άλλες εργασίες που θες να κάνεις;

Θέλω να τοποθετήσω μια ποδιά κάτω από το μοτέρ.Κάποια στιγμή θα κάτσω να κατασκευάσω μια!


5) Εχεις άλλες μηχανές;

Επτά οχτώ,μεταξύ των οποίων ένα SUZUKI GSX550ES και ένα YAMAHA YDS7 250.



6) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

 Ξεχωριστή προσωπικότητα,άνεση για καθημερινή χρήση.Κάποιο συγκεκριμένο αρνητικό δεν έχω να πώ πρός το παρόν!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.