HONDA GL 500 CAFE

Ποιός δεν θυμάται τα GL500; Εκείνα τα βαριά δικύλινδρα “και καλά” custom μηχανάκια που κατά την ταπεινή μου άποψη ένας Θεός ξέρει για ποιόν λόγο τα έφτιαξε η Honda. Ε λοιπόν έγινε θαύμα. Ελαφρωσε, αγρίεψε, έγινε με λίγα λόγια ένα μηχανάκι που φαντασιώνονται πολλοί, πάρα πολλοί.

Υπεύθυνος γι’ αυτό το θαύμα είναι ο Πέτρος από τη Κύπρο. Ας τον ανακρίνουμε λοιπόν.

1) Πέτρο σε τι στυλ την έχεις φτιάξει;

Το στυλ το οποίο φτιάχτηκε είναι café racer,είναι βασισμένη σε μια άλλη GL500 CUSTOM  την οποία βρήκα στο διαδίκτυο και ερωτεύτηκα.

2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Τη μοτοσικλέτα την είδα  τυχαία πέρσι τον Αύγουστο έξω από ένα αρτοποιoio-κατέβηκα ρώτησα ποιος είναι ο ιδιόκτητης, τον ρώτησα αν πουλιέται και μου απάντησε ναι. Από εκείνη την μέρα προσπαθούσα να πουλήσω το μηχανάκι που είχα (ήμουν κάτοχος ενός Simsons50 b1 του 1974) να μην τα πολυλογούμε μετά από ένα ολόκληρο χρόνο κατάφερα να πουλήσω το παλιό μου μηχανάκι με βαριά καρδία βέβαια αφού το πήρα σε μαύρο χάλι και το έκανα αναπαλαίωση και αγόρασα το GL500. Εκ πρώτης όψεως το μοτέρ φαινόταν καλό αλλά όταν αρχίσαμε τις εργασίες φάνηκαν τα προβλήματα, ραγισμένη μπροστά,  σχισμένα manifold του καρμπυρατέρ, ραγισμένο fun του αέρα …. Η εργασίες που έγιναν ήταν να βαφτεί το μοτέρ σε γκρίζο χρώμα, και να αλλαχτεί ότι ανάφερα πιο πάνω.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Ο εργασίες στο πλαίσιο έχουν γίνει μπόλικες, κόπηκε ο σκελετός πίσω, έγιναν καινούργιες βάσεις. Μπήκαν βάσεις για να στερεωθεί το πλαίσιο όπως επίσης βάσεις για να φιλοξενήσει την καινούργια ηλεκτρική εγκατάσταση που έγινε κάτω από το κάθισμα, καινούργιο κουτί μπαταρίας και μεταφέρθηκε η κόρνα στο πίσω μέρος. Περιφερειακά αλλάχτηκαν τα πάντα καινούργιο μιλίμετρο, χαμήλωσαν οι περόνες 2mm,καινούργιο τιμόνι ,καινούργιο κάθισμα ,λάμπες LED πίσω ,καινούργιες χειρολαβές  ,καινούργιες εξατμίσεις.

4) Σκέφτεσαι άλλες εργασίες που θα ήθελες να κάνεις;

Εργασίες της οποίες θα ήθελα να κάνω είναι πολλές αφού σε αυτά τα project δεν τελειώνουν ποτέ. Μερικές από αυτές είναι να γίνει ένας μικρός λασπωτήρας μπροστά να αλλαχτούν τα πίσω LED (το ένα ήδη αλλάχτηκε) να μπουν καθρέφτες επάνω στο τιμόνι…

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Από τότε που τελείωσα με τις εργασίες το μηχανάκι το χρησιμοποιώ καθημερινά.

6) Έχεις άλλες μηχανές;

Άλλες μηχανές δεν έχω αλλά σίγουρα στο μέλλον θα πάρω.

7) Ποιό είναι το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Δυνατό της σημείο είναι η γρήγορη επιτάχυνση που έχει επίσης είναι αρκετά ξεκούραστη.

Αδύνατο σημείο θα μπορούσα να πω είναι ο όγκος και το βαρος της.

Για να κλείσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ θα ήθελα να πω σε αυτούς που με βοήθησαν Σάβα Κορονίδη, Στέλιο Κωνσταντίνου και στον συνονόματο Πέτρο.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.