Οι μοτοσυκλέτες που συμμετείχαν στους αγώνες του ISDT της δεκαετίας του ’60,βασίζοταν σε μοντέλα παραγωγής ουσιαστικά,με μόνες διαφορές τις ψηλότερες αναρτήσεις,τη τιμονάρα,μια μικρή σέλα και φανάρι και φυσικά λάστιχα εκτός δρόμου.Αυτό ακριβώς το πνεύμα επιδιώκει να εμφυσήσει η Fuel στο R80 S Trial της!
Αν κρίνουμε από τον αποδοχή που είχε στα διάφορα sites παγκοσμίως και το κοινό,τότε μάλλον το πέτυχε,δημιουργώντας μια εξαιρετική μοτ/τα!Βάση είναι ένα R80ST του 1984.
Αν θες να φτιάξεις μια μηχανή με δικό της χαρακτήρα,ξεκινάς από το ντεπόζιτο,που ιδιαίτερα στα παλιότερα μηχανάκια ήταν κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης και σήμα κατατεθέν κάθε μοντέλου.Έτσι,το γνωστό ρεζερβουάρ της bmw έφυγε-δε ταίριαζε εξάλλου σε ένα μίνιμαλ project ενός trail και τη θέση του πήρε ένα απο Kawasaki με ιδιαίτερη επιτυχία!Σαν να μην έφτανε μόνο αυτό,τα μαστόρια αποφάσισαν να προσθέσουν δεξιά και ένα λεβιέ ταχυτήτων,έτσι ρε παιδί μου,σε ανάμνηση των παλιών καλών ημερών!Ο μηχανισμός προέρχεται από ένα παλιό Ural και έχει μετατραπεί σε τσοκ.Σπρώχνεις το λεβιέ εμπρός και ανοίγει τον αέρα.Τόσο απλά,ψαρωτικά, μοναδικά!
Εμπρός βάλανε ένα πηρούνι από BMW K75S,όπου έχουν γίνει μετατροπές στις τιμονόπλακες και στα σημεία που βιδώνει ο τροχός.320 ολόκληρα χλστ η νέα δισκόπλακα,με τετραπίστονη δαγκάνα Brembo που στηρίζεται σε χειροποίητους αποστάτες.Πίσω ένα πλήρως ρυθμιζόμενο Wilbers έχει αναλάβει όλη τη δουλειά ενώ το υποπλαίσιο μπήκε σε αυστηρή δίαιτα:κόντυνε,λέπτυνε,αλλά ενισχύθηκε για να ανταπεξέρχεται στην εκτός δρόμου χρήση.
Νέες ασφαλώς εξατμίσεις,φανάρι μπροστά από κάποιο ισπανικής προέλευσης trail,τιμόνι Tomaselli με ρετρό εντούρο grips,μαρσπιέ εντούρο της SW Motech,φλασάκια Moto Posh και ταχύμετρο της motogadget που αντικατέστησε τα δυο όργανα της BMW.Η σέλα και τη δουλειά της κάνει καλά και έχει την εμφάνιση που έπρεπε να έχει!
Πέντε μήνες δουλειάς απο επαγγελματίες δεν είναι λίγοι.Όμως,όταν τελειώσαν τη μπέμπα,σίγουρα θα στάθηκαν περήφανοι χαζεύοντας τη!Εδώ από τις φωτογραφίες τη βλέπεις και σου τρέχουν τα σάλια, θέλοντας να τη καβαλήσεις και στο πρώτο μονοπάτι που θα βρείς για να βγείς από την άσφαλτο,να την κάνεις και όπου βγάλει….