dinostyle garage HONDA XLR600

   O Nτίνος Παπαευθυμίου,είχε φτιάξει ένα  CX400,που το παρουσιάσαμε,μετά έφτιαξε τη Dinostyle Garage και τώρα αυτή είναι η τελευταία του δημιιουργία,ένα XLR 600 του 1988,που έχει μετατραπεί σε tracker.Για να διαβάσουμε λεπτομέρειες…

 

Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει Ντίνο ;

   Καλησπέρα σε όλους τους cafe racers φίλους. Το Honda XL600R του `88 έχει μετατραπεί ολοκληρωτικά σε Street Tracker με κάποιες επιρροές από cafe.

2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

   Ο κινητήρας του XLr δεν πειράχτηκε. Άλλαξα δίσκους συμπλέκτη, καθάρισμα των καρμπυλατέρ, ρεγουλάρισμα των βαλβίδων και καθάρισμα εξωτερικά ,βάψιμο μαύρο ματ υψηλής θερμοκρασίας και ένα μίνι σέρβις (έτσι για να είμαστε οκ)

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

   Ο σκελετός του Xlr αποσυναρμολογήθηκε ολόκληρος.
Ξεκίνησα με χαμήλωμα των μπροστινών αναρτήσεων και αναπροσαρμογή τους τιμονιού και του φαναριού. Το μπροστινό φανάρι είναι του εμπορίου με μια μικρή προσθήκη Η4 λαμπτήρα.
Μπήκε προφυλακτήρας εφαπτόμενος στην μπροστινή ρόδα (ο εργοστασιακός κάθοταν ψηλά). Απομακρύνθηκαν όλα τα περιττά καλώδια.
Σειρά είχε το ρεζερβουάρ. Το νέο που φορά, προέρχεται απο Yamaha Xt250 του `79. Γυαλίστηκε, ασταρώθηκε και βάφτηκε σε χακί ανοιχτό ματ, αφού πρώτα πλαστικοποιήθηκε το εσωτερικό του. Δύσκολο κομμάτι ήταν το πάντρεμα με τον σκελετό του XLR.
Το κάθισμα έχει φτιαχτεί εξ αρχής απο το μηδέν. Ενα κομμάτι σκληρού φύλλου λαμαρίνας κόπηκε ακριβώς στις διαστάσεις του σκελετού, με 6cm εσωτερικού (μαξιλαριού) και δέρμα σε χρώμα καφέ σκούρο και σχεδιασμού καπιτονέ.
Στο τελείωμα τοποθετήθηκε ένας κουρμπαρισμένος σωλήνας ιδίων διαστάσεων με το σασί για να δημιουργηθεί το λεγόμενο frame loop.


   Ένα μικρό αυτοσχέδιο φτερό στο πίσω μέρος,ίδιο με το μπροστινό, φιλοξενεί το μικροσκοπικό πίσω φαναράκι με λαμπτήρα led και την νέου τύπου (γιγαντιαία!!) πινακίδα.
Ο σκελετός πήρε ένα κρέμ χρώμα για να έχει αντίθεση με τα υπόλοιπα περιφερειακά.
Οι ζάντες βαφτήκανε με μαύρο ματ χρώμα όπως τα φτερά και τα φανάρια.
Η εξάτμιση είναι after market ίσως να αλλαχτεί τον επόμενο καιρό.
Πέρα απο το τελείωμα δεν υπάρχει κάποιο άλλο μέρος όπου έγινε παρέμβαση ή το οποιοδήποτε κόψιμο στο σασί για να υπάρχει καλύτερη αξιοπιστία.
Επίσης η μπαταρία φώλιασε σε νέα θήκη κάτω απο το κάθισμα μαζί με τους ανορθωτές και ένα μέρος της καλωδίωσης.

4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

   Πιθανόν να αντικαταστήσω την μπροστινή ζάντα με μια ποιο μικρή και λίγο ποιο χοντρά λάστιχα. Δεν νομίζω ότι χρειάζετε και άλλες αλλαγές.

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

   Καθημερινά όλες τις καλές μέρες.

 

6) Εχεις άλλες μηχανές;

   Είχα ένα Honda CX400 Street Tracker (έχει γίνει παρουσίαση στο caferacers ) και αυτό το διάστημα έχω ξεκινήσει την ανακατασκευή σε cafe racer ενός Honda CB250 του `73.

7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

   Πρώτον η εμφάνισή του και οι εντυπώσεις που εισπράτεις από τους υπόλοιπους μόλις την βλέπουν και δεύτερον η μανιβέλα, μιας και είναι το μεγαλύτερο ατού της μοτοσυκλέτας κατά την εκκίνησή της.Να σημειώσω τέλος ότι όλες τις μετατροπές και επιπλέον φωτογραφικό υλικό μπορούνε όσοι ενδιαφέρονται να επισκευτούν την σελίδα μου στο fb.

 

 

www.facebook.com/DinostyleGarage

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.