DUCATI ST4S CAFE RACER

Όλοι θαυμάσαμε το 944 SC που είχε φτιάξει ο Κώστας.Ε,να λοιπόν και το δεύτερο μηχανάκι του,που ανταποκρίνεται άξια στις προσδοκίες που δημιούργησε το πρώτο!


Η δεύτερη μοτοσυκλέτα σου που παρουσίαζουμε Κώστα!Για πες μας σε τι μοντέλο βασίζεται,καθώς πρόκειται για μια καθαρή cafe racer!

   Είναι ένα DUCATI 996 ST4S του 2002.Ήταν το τουριστικό μοντέλο της εταιρίας,που ήταν εφοδιασμένο όμως με κορυφαία,racing,
περιφερειακά για την εποχή του.Στο ίδιο μοντέλο βασίζοταν και το προηγούμενο ουσιαστικά.Έχω δώσει έμφαση στα Ducati της περιόδου γιατί θεωρώ πώς από το 1999-2004 έβγαλε άριστα μηχανάκια,με κορυφαία ποιότητα και περιφερειακά.Οπότε αποτελούν ιδανικές βάσεις
για μετατροπή σε cafe racer.


Έχεις κάνει εργασίες στο κινητήρα;

   Tο μοτέρ δε πειράχτηκε.Η εμπειρία μου λέει πώς όταν πειράζεις ένα κινητήρα,πάνω στον οποίο η έρευνα και η εξέλιξη που έχουν ρίξει οι εταιρίες μέσα από πάρα πολλά λεφτά,δε γίνεται με ένα κλικ να κερδίσεις κάπου,χωρίς να χάσεις.Συνήθως σε διάρκεια ζωής.Εξάλλου το μοτέρ έχει τρομερή ροπή και είναι απολαυστικό,γιατί να του αλλάξεις τα χαρακτηριστικά;



Τι μετατροπές έχεις κάνει σε πλαίσιο και περιφερειακά;

   Λοιπόν,μπροστά έχουμε χειροποίητο υποπλαίσιο που στηρίζει το εμπρός φέρινγκ.Είμαι ήδη σε επαφή με μηχανουργό,προκειμένου τα επόμενα κομμάτια να είναι κατασκευασμένα αποκλειστικά για αυτό.Πίσω έχει κοπεί το πλαίσιο γύρω στους 20 πόντους,για να ταιριάξει η σέλα με το κοκοβιό.
Η σέλα,προκειμένου να έρθει στο επιθυμητό ύψος,βασίζεται σε δυο λαμάκια εκατέρωθεν,που βιδώνουν στο πλαίσιο.Έχω βάλει νέα καλωδίωση,η μπαταρία έφυγε από εκεί που εδραζόταν και
τοποθετήθηκε σε νέα,χειροποίητη βάση κάτω από τη σέλα.Έχουμε νέα κλπ-ονς,καθρέπτες,φλας,φώτα μπρός πίσω και ένα όργανο θερμοκρασίας λαδιού.
Τα φέρινγκ είναι Paul Smart,πολυεστερικά από τη Perfect fairing,με την οποία συνεργάστηκα και στο προηγούμενο ducati.



Ποιά θα είναι η χρήση της;

   Η χρήση της θα είναι καθημερινή απο το παλικάρι που θα το χαρεί!Εκκρεμούν κάποιες λεπτομέρειες φινιρίσματος,
αλλά ας το απολαύσει πρώτα το καλοκαίρι και μετά με το καλό κάνουμε ότι χρειάζεται.


Ποιό είναι το δυνατό και το αδυνατό της σημείο;

    Ως δυνατό θα χαρακτήριζα το οτι θα το βλέπεις τουλάχιστον τα επόμενα 10 χρόναι και θα λες: OYAOY!

Νομίζω πώς είναι πολύ όμορφο με κορυφαίες επιδόσεις!Αν ήταν να βρω ένα αδύναμο σημείο,θα μπορούσα να πώ πώς επειδή είναι ακόμα στην εξέλιξη από πλευράς μου
σε κάποια πραγματάκια,το επόμενο ή το μεθεπόμενο θα είναι ακόμα καλύτερο,ευελπιστώ εργοστασιακής ποιότητας!

   Μέρος των φωτογραφιών έχουν τραβηχτεί προ βαφής ζαντών,των οποίων το τελικό χρώμα είναι <<δένει>> με την τιρκουάζ ρίγα,που διατρέχει το Ducati κατά μήκος.

info & more : ducatitifoso.blogspot.gr  ή στο mail : ducatitifoso@hotmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.