suzuki gs400 1978

suzuki gs400 1978

   Το GS400 της Suzuki είναι ένα πολύ όμορφο μηχανάκι όπως έχει γίνει και ανήκει στο Γιάννη,ο οποίος μας έστειλε υλικό για αυτή τη παρουσίαση,που πέρασε απο χίλια μύρια κύματα μέχρι να δημοσιευτεί,αλλά να που επιτέλους μπορείτε να θαυμάσετε τη δουλειά του!

 

1.Ο δαίμων του διαδικτύου πήγε να μας τη χαλάσει Γιάννη,αλλά τα καταφέραμε εν τέλει!
Σε τι στυλ την έχεις φτιάξει λοιπόν;

   Η μηχανή εχει φτιαχτεί πάνω σε στύλ café racer  με κάποιες επιρροές από street tracker.
Επέλεξα το συγκεκριμένο μοντέλο, για το όμορφο πλαίσιο και τον όμορφο δικύλινδρο κινητήρα που δίνει καταπληκτικό ήχο.


2.Τι εργασίες έχεις κάνει στο κινητήρα;

   Η μηχανή εχει λυθεί ολόκληρη από πλαίσιο εως και μοτέρ.
Στο μοτέρ εχουν αλλαχτεί τα πάντα, όπως ελατήρια, γλύστρες, καδένα,
τσιμουχάκια, βαλβίδες, κύλινδρα,πηνεία,κ.α,στα καρμπυρατέρ νέες μεμβράνες κ.α.Ολική ανακατασκευή εν ολίγοις.


3.Τι εργασίες έχεις κάνει σε πλαίσιο και περιφερειακά;

   Μιας και λύθηκε όλη η μοτοσυκλέτα,ήταν εύκολο να γίνουν επεμβάσεις πάνω στο πλαίσιο.Έχει κοπεί το πίσω μέρος & έχει προσαρμοστεί σωλήνας κουρμπαριστός.
Έπειτα έχουν αφαιρεθεί αρκετά επιμέρους σημεία, όπως κλειδαριές σέλας κ μεντεσέδες.
Έχει γίνει αμμοβολή κ έπειτα ηλεκτροστατική βαφή.
Οι ζάντες είναι ένα απο τα δυνατά σημεία του Suzuki GS400.Λύθηκαν ακτίνες από στεφάνια και οι μεν ακτινες βάφτηκαν εκ νέου,τα δε στεφάνια επιχαλκώθηκαν.
Ήθελα να γίνει κάτι ξεχωριστό και νομίζω επετεύχθη!

   Έχουν προσαρμοστεί αρκετά νέα πράγματα όπως νέο φανάρι πίσω και μπροστά,διαφορετικοί μαρσπιέδες κ.α
Η σέλα έχει σχεδιαστεί πάνω στον σκελετό,με δοκιμές. Έχει καλούπι από ακρυλικό plexy glass και είναι ντυμένη με δέρμα.
Επιχάλκωση έχει γίνει επίσης σε διάφορα ανταλλακτικά, όπως το καπάκι της τάπας ντεποζίτου, αλενόβιδες καντράν,το πίσω γρανάζι και άλλες λεπτομέρειες.
Το τιμόνι είναι fat bar χειροποίητο,κουρμπαρισμένο στα σημεία που έπρεπε να δοθεί κλίση.

4.Πόσο την χρησιμποιείς;

   Το χρησιμοποιώ όσο μπορώ και προλαβαίνω: σαββ/κα σίγουρα και τώρα που ανοίγει ο καιρός δεν θα κατεβαίνω από πάνω του.


5.Έχεις άλλες μηχανές;

   Βασικά έχω στα σκαριά το επόμενο project που θα είναι ένα BSA M20 του 1943 ,το θέμα είναι να βρεθεί το μαρουλάκι!!!(Βασικό ζήτημα των ημερών μας θα προσθέταμε εμείς!)


6.Ποιο είναι το δυνατό και ποιο το αδύνατο σημείο της;

   Το πιο δυνατό σημείο της είναι πώς όταν την καβαλάς ταξιδεύεις στην εποχή της!Παράλληλα, τα κανει όλα και συμφέρει!!!
Βολτάρει,στρίβει,τρέχει,και το σημαντικότερο; Δεν καίει!Νομίζω πως δεν έχει αδύνατο σημείο.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Κ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΑΦΕΙΡΟΓΛΟΥ

 

Ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από τη διαδικασία ανακατασκευής-μετατροπής

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.