LITTLE MISS DYNAMITE

Αν ονομάζεσαι Nick Gale και έχεις παρελάσει σε ένα σωρό διαγωνισμούς custom μοτοσυκλετών κερδίζοντας αρκετά βραβεία και αν έχεις κατασκευάσει μηχανάκια που έχουν αντιγραφεί αλλα και αγοραστεί απο σημαντικούς παράγοντες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως ο team manager της Ferrari, Jean Todt, τότε ξέρεις τι να κάνεις με έναν V2 κινητήρα της S&S που σου έχουν δώσει για να χτίσεις ένα μηχανάκι γύρω του για τον εορτασμό της επετείου των 50 χρόνων της εταιρείας.

Το να φτιάξει ένα chopper, ένα bobber ή ακόμα και ένα απο τα sport cruiser αλα Roland Sands που πολυ “φοριούνται” τώρα τελευταία εις το Αμέρικα θα ήταν η εύκολη λυση. Παρ’ όλα αυτά προτίμησε να τιμήσει την βρετανική του καταγωγή και να κατασκευάσει ένα cafe racer.

Έχοντας σαν βάση τον V2 45 μοιρών της S&S των 1650 κ.ε. ο οποίος “ξερνάει” 138 άλογα στις 5200 στρ/λεπτό και 15,9 κιλά ροπής στις 4250 στρ/λεπτό το “κουστούμι” έκανε να κατασκευαστεί σχεδόν 2 μήνες. Σαν ίδεα υπήρχε φυσικά ο βασιλιάς των cafe racers, το Triton, με το featherbed Norton πλαίσιο και τον Triumph Bonneville κινητήρα.

Το Super Wideline πλαίσιο λοιπόν (replica featherbed) ανατέθηκε στην P&D Custom Bikes, οι 18ιντσες Fat Daddy ζάντες ήρθαν απο την RideWright Wheels, οι τιμονόπλακες, τα χειροποίητα κλιπονς, οι ρυθμιζόμενες μανέτες και τα μαρσπιέ κατασκευάστηκαν απο την Harris, οι αναρτήσεις καθώς και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πηρούνι είναι της Ohlins, το ρεζερβουάρ κόσμημα κατασκευάστηκε απο τον “μάγο” του αλουμινίου John Wiliams του εργαστηρίου “The Tank Shop” καθώς επήσις και ο αλουμινένιος κοκοβιός.

Οι εκπληκτικές εξατμίσεις κατασκευάστηκαν απο τον Richard Bushell της Urban Performance κάτι που χρειάστηκε 10 ημέρες (πράγμα φυσικό όταν μιλάμε για εξατμισεις με προοδιαγραφές Moto GP), το φανάρι είναι απο ένα Triumph απο την δεκαετία του ’60, το ταχύμετρο είναι ένα τεράστιο της AutoMeter Pro Dag για να θυμίζει τα όργανα των Vincent της δεκαετίας του ’50, “παπουτσάκια” φοράει τα Μarathon της Metzeler ενώ τον δύσκολο ρόλο της επιβράδυνσης (η μοτοσυκλετα πιάνει τα 280 χλμ/ώρα) έχουν αναλάβει 3 δισκόπλακες της Harrison Billet με αντίστοιχες τετραπίστονες δαγκάνες της ίδια εταιρείας.

Τώρα όσον αφορά τον διαγωνισμό που είχε διαοργανωθεί για την επέτειο της S&S η Miss Little Dynamite κατέλαβε την 4η θέση στην κατηγορία της και την 14η στην γενική. Μετά από κει την πήγαν στο Sturgis για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Custom Μοτοσυκλετών και κέρδισε την 2η θέση στην κατηγορία “Production”. Σοβαρή επιτυχία για μια μη-αμερικάνικη μοτοσυκλέτα. Ε στον γυρισμό της στην Ευρώπη κέρδισε και κανα δυό άλλους διαγωνισμούς κάτι που οπως φαίνεται το άξιζε η εμμονή του Nick στο να κατασκευάει ένα cafe racer.

Τα ευχάριστα όμως δεν τελείωνουν εδώ. Ο Nick Gale είχε σκοπό να κατασκευάσει και μερικά αντίγραφα για τους πελάτες του. Βέβαια με τιμή που ξεκινάει απο τις 25.000 λίρες…φάτε μάτια ψάρια.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.