DKW NZ350 1938

   H DKW έφτιαχνε κάποια ωραία μηχανάκια,όπως το ΝΖ350.Με τη λήξη του πολέμου,σχέδια της μοτοσυκλέτας πέρασαν στην ΕΣΣΔ,μαζί με άλλα blueprints από άλλες εταιρίες,όπως της BMW κλπ.

Το σοβιετικό αντίγραφο,ονομαζόταν ΙΖΗ350 Izhevsk.Αυτά τα λίγα από ιστορικής άποψης.

   Πάμε στο ιδιοκτήτη.Ανήκει σε ένα Ρώσο,τον Vasiliy Arkhipov,ο οποίος 30 χρονών,ήδη έχει στο ενεργητικό του background, αρκετά χρόνια εμπειρίας ως μηχανικός σε αυτοκινητοβιομηχανίες της πατρίδας του και έχει πλέον μεταπηδήσει στην αεροπορική βιομηχανία με εξειδίκευση στα καρμπον υλικά.Έτσι,βάλθηκε την εμπειρία του να την επικεντρώσει στη μετατροπή του ΝΖ….

   Ένας φίλος του,είχε στη κατοχή του το εν λόγω DKW,σε αρκετά κακή κατάσταση.Πακέτο είχε και αρκετά ανταλλακτικά απο το Izhevsk,ενώ κάπου τριγύρω έπαιζε και ένα μοτέρ απο Yamaha Diversion,στα αζήτητα!Αποφάσισαν να τα αξιοποιήσουν λοιπόν όλα!

   Μόνταραν το μοτέρ στο πλαίσιο,που υπέστη τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να <<κουμπώσει>>,επανασχεδίασαν το ντεπόζιτο για να βγούν πάνω οι εισαγωγές των καρμπυρατέρ,έβαλαν πίσω φτερό και βάση φαναριού-πινακίδας από κάρμπον ενώ ένα σετ τροχοί και φρένα από ΥΑΜΑΗΑ R6 ανέλαβαν την επαφή με την ασφαλτό και τη πέδηση.

   Ένα δερμάτινο στρογγυλό σακίδιο κρύβει,έξυπνα,μέσα του τα ηλεκτρικά και τη μπαταρία,που κάνει σετ με τη δερμάτινη σέλα.Η μοτοσυκλέτα πήρε κάπου 10 μήνες για να ολοκληρωθεί και το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό!Mάλιστα,προσωπικά θεωρώ,ο κινητήρας του Yamaha έχει δέσει τόσο καλά με τη μοτοσυκλέτα,που θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει πώς είναι έτσι εκ κατασκευής!

πηγή-piperburn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.