DUCATI 944 SC

   Είναι μία μηχανή που κάνει ΟΛΑ τα κεφάλια να γυρνάνε στο πέρασμα της, οι ducatisti  γυρνάνε πριν ακόμα εμφανιστεί στο πλάνο  αναγνωρίζοντας  το μοναδικό ήχο του αερόψυκτου δικύλινδρου, ενισχυμένου από τις  termignoni  εξατμίσεις και το ανοικτό καπάκι της καμπάνας.  Είναι απίστευτα όμορφο από κοντά, οι φωτογραφίες σε σχέση με την πραγματική εικόνα όταν το πρωτοαντικρίζεις  την αδικούν.Για να δούμε περισσότερα….

  Η μηχανή, αν και ιδιοκατασκευή, έχει απίστευτη ομοιογένεια εμφανισιακά, οι γραμμές του fairing, του ντεπόζιτου και της ουράς έχουν δέσει σαν εργοστασιακές , ακόμα και οι άσχετοι στο φανάρι ρωτάνε τι μοντέλο είναι.  Και το σημαντικότερο απ’ όλα, όπως καταλάβατε,  το project είναι Ελληνικό και είναι το πρώτο γνωστό project με βάση την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα (ST2) και εξαρτήματα Sport Classic. Καλωσορίζουμε  το πρώτο DUCATI SC 944 και αφήνουμε τον Κώστα να μας πει την ιστορία.

  1. Λοιπόν Κώστα σε τι στυλ την έχεις φτιάξει ;

   Χμμμ, τη συγκεκριμένη μοτό τη βάφτισα SC από τα αρχικά του Sport Café, το όνομα αυτό την χαρακτηρίζει απόλυτα. Σίγουρα η επιρροή ήταν από τις café racer κατασκευές των περασμένων δεκαετιών, όμως η άποψη μου είναι ότι μια τέτοια κατασκευή σήμερα εκτός από εμφάνιση πρέπει να έχει και ουσία. Βασίζεται στο «τουριστικό» μοντέλο της Ducati (ST2), το οποίο όμως κάτω από την προβιά, για όσους γνωρίζουν, διέθετε αγωνιστικό σκελετό superbike (851), κορυφαίες για την εποχή του αναρτήσεις και φρένα και τον γνωστό ροπάτο κινητήρα βασισμένο στο θρυλικό 900 SS, μεγαλωμένο στα 944cc από το εργοστάσιο.

  1. Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ ;

   Στη  συγκεκριμένη έγινε μόνο ένα καλό γενικό service, o αερόψυκτος L2  κινητήρας είναι άθραυστος, βρίσκεται στην παραγωγή από τα πρώτα PANTAH της δεκαετίας του 80 μέχρι και σήμερα, αυτό λέει πολλά. Το must για κάθε ξηροκάμπανο ducati ανοικτό καπάκι της καμπάνας (της εταιρίας Rizoma) μαζί με τα ελατήρια της  και οι εξατμίσεις termignoni  είναι το μόνα ξένα εξαρτήματα  που προστέθηκαν.

  1. Τι εργασίες έχεις κάνει στο πλαίσιο και τα περιφερειακά ;

   Το όλο project φαίνεται τόσο ομοιογενές γιατί έχει βασιστεί σε εξαρτήματα του ίδιου μεγάλου σχεδιαστή (Pierre Terblanche) για DUCATI διαφορετικών εποχών. Βέβαια για να επιλεγούν και να ταιριάσουν όλα αυτά τα εξαρτήματα έτσι όπως τα βλέπετε, έχουν προηγηθεί ατέλειωτες ώρες στο photoshop αρχικά και πάνω στη μηχανή μετά για να δέσουν όλες η γωνίες και γραμμές μεταξύ τους και με το όλο concept και το αποτέλεσμα πιστεύω πλησίασε πολύ στο επιθετικό look που είχα κατά νου. Φτιάχτηκαν custom βάσεις για να ταιριάξει το fairing που προέρχεται από το   Paul Smart 1000 στη γωνία και το ύψος που το ήθελα, πίσω το υποπλαίσιο κόπηκε και έκλεισε με custom loop για να ταιριάσει με τον κοκοβιό από sport classic 1000 S  biposto, o οποίος με τη σειρά του ταιριάζει στην τροποποιημένη original σέλα (αν δείτε την original σέλα και ουρά, θα καταλάβετε πόση δουλειά έχει γίνει). Οι αναρτήσεις, οι τροχοί και τα φρένα παρέμειναν ανέγγιχτα (δεν υπήρχε κανένας λόγος !), προστέθηκε μόνο ένα stabilizer της Hyperpro στο τιμόνι για ασφάλεια (υπήρχε λόγος πιστέψτε με, η μηχανή έχει ροπή προς την αλητεία !!!). Τα απαραίτητα κλιπ ονς και bar end mirrors για την εμφάνιση, μικρό φαναράκι πίσω και μία custom βάση για την πινακίδα στο πλάι ..

  1. Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις :

   Νομίζω ότι η μηχανή έχει γίνει όπως ακριβώς την ήθελα, ίσως ένα μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω και εξατμίσεις κάτω από την ουρά αλά MH 900E, ή 2 στο πλάι αλά S2R, αλλά ίσως στο επόμενο project.

  1. Πόσο την χρησιμοποιείς :

Καθημερινά και παντού, αλλά την ευχαριστιέμαι έξω από την πόλη εννοείται !

  1. Έχεις άλλες μηχανές ;

   Μάλλον σκληροπυρηνική άποψη αλλά ΟΧΙ δεν χρειάζομαι άλλες, παλιότερα είχα ένα σκούτερ για την πόλη αλλά το πούλησα όταν έφτιαξα αυτή.

  1. Ποιο είναι το δυνατό και ποιο το αδύνατο σημείο της

   Δυνατό σημείο της είναι ότι είναι DUCATI  (χαμόγελο ευτυχίας..), το αδύνατο σημείο είναι ότι είναι λίγο κουραστική στην πόλη λόγω θέσης οδήγησης, σκληρού συμπλέκτη και κλιπ ονς αλλά ποιος νοιάζεται γι’ αυτά, υπάρχει μια έκφραση που χρησιμοποιούμε για κάθε μηχανή που «στρίβει», λέμε «τα κάνει όλα ευθεία», ε λοιπόν αυτή «τα κάνει όλα πίστα».

   Τέλος αξίζει  να αναφερθεί ότι σήμερα που έγινε η φωτογράφηση,  όπως μας είπε ο Κώστας είναι η τελευταία του βόλτα με αυτή, ίσως μέχρι να δημοσιευτεί να έχει περάσει ήδη στα χέρια του επομένου τυχερού ducatista και  να έχει  ξεκινήσει το νέο του project  «Ducati monster 600 SC», το οποίο έχουμε ήδη εξασφαλίσει  να φιλοξενήσουμε  πρώτοι στη σελίδα μας  !!! Ο Κώστας, ως γνήσιος  ducatista, ασχολείται χρόνια με  την βελτίωση  των αγαπημένων του desmo και τελευταία αποφάσισε να ασχοληθεί και επαγγελματικά με την μετατροπή, διαθέτοντας μάλιστα και ξεχωριστά το συγκεκριμένο κιτ μετατροπής. Περισσότερες πληροφορίες στο blog του :  ducatitifoso.blogspot.gr  ή στο mail : ducatitifoso@hotmail.com


Η φωτογράφηση έγινε στη Χαλκίδα και σε κάποιες φωτό συμμετείχε και το DUCATI του συντάκτη για παρέα…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.