Η URAL ξεκίνησε αντιγράφοντας BMW μοτοσυκλέτες του Β’ Π.Π. και της περιόδου αμέσως μετά.Τεχνολογικά,δε μπορεί να πεί κανείς ότι έχει κάνει άλματα από τότε,έτσι,ο όρος racer πλάι σε μια Ural μόνο μειδίαμα μπορεί να προκαλέσει.Είναι όμως έτσι;O Jeff Yarrigton,της Saint Motorbikes έχει άλλη άποψη,και μας προσκαλεί να τη συμμεριστούμε!
Η μοτ/τα αγοράστηκε με 250 χιλιόμετρα όλα και όλα στο κοντέρ,καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της αφού έκανε μερικές βόλτες στη Μόσχα,την έστειλε στο πατέρα του στις ΗΠΑ,ο οποίος την είχε σε…μόνιμη αποθήκευση στη φάρμα του!
Ο Jeff,αφού αμφιταλαντεύτηκε μεταξύ του να την αφήσει ώς είχε και να την μετατρέψει,κατάληξε στο δεύτερο,ευτυχώς!
Έτσι,ξεκίνησε από τα καλάμια,που επανατοποθετήθηκαν σε άλλη γωνία και μεγάλωσε το ίχνος της μοτοσυκλέτας,ενώ πίσω,τα αμορτισέρ βρήκαν νέες άνω βάσεις,λίγο πιο μπροστά απο τις εργοστασιακές θέσεις.Ρεζερβουάρ από XS650,που έχει σκαφτεί από μέσα για να κάτσει όσο γίνεται χαμηλότερα στο πλαίσιο.Νέα καλωδίωση,απλοποιημένη,καθώς η παλιά είχε υποστεί φθορές απο τα χρόνια της ακινησίας-μπορεί να φταίνε και τα οικόσιτα ζώα της φάρμας!!!
Βάσεις,στηρίγματα και διάφορα άλλα που στήριζαν περιφερειακά στο πλαίσιο αφαιρέθηκαν,λεπτομέρειες από χαλκό προστέθηκαν.Οι εξατμίσεις και τα καρπυρατέρ είναι σήμα κατατεθέν της μηχανής : Οι εξατμίσεις που βγαίνουν στο πλάι μικρότερες δεν γίνονταν,τα καρμπυρατέρ μαζί με τους αυλούς είσαγωγής έχουν στραφεί πάνω και μπρός,για να ρουφάνε ανενόχλητα αέρα και…έντομα!Όπως λέει ο δημιουργός,η επιτεδευμένη εμφάνιση τους δίνει εμπρόσθια και οπίσθια όψη παρανο’ι’κή!!!
Στην οδήγηση,αν εξαιρέσουμε το ότι σε πολύ μικρές ταχύτητες είναι <<βαρύ>>,λόγω του μεγάλου ίχνους των 45 μοιρών μπροστινού,κατα τ’άλλα,είναι πολύ σταθερό,ενώ η θέση οδήγησης με όλες τις αλλαγες που έχει επιπλέον – νέο χαμηλό τιμόνι & μονόσελο, υποστηρίζει πώς είναι καλύτερη από πρίν.Μπορεί να μην είναι γρήγορα τα σοβιετικά δίκυκλα,αλλά είναι απολαυστικά!Το συγκεκριμένο είναι απολαυστικό και εμφανισιακά.
Σιγουρα μια ξεχωριστή URAL!