Ένα αγνώριστο CBX του 1977.Σε εμφάνιση αλλά και σε γκάζια!
Το εξακύλινδρο μοτέρ του Honda είναι σήμερα αντικείμενο θαυμασμού,λόγω κυρίως του όγκου του.Τα παιδιά του motor racing είχαν στη κατοχή του ένα τέτοιο μοντέλο και αποφάσισαν να πειραματιστούν πάνω του,παρουσιάζοντας μια εντελώς custom δουλειά εν τέλει!
Τι μετατροπές έχουν γίνει σε μηχανικά μέρη ;
Αυτό που έγινε ήταν να κρατήσουμε μεγάλο κομμάτι του σκελετού της μοτοσυκλέτας να διατηρήσουμε το μοτέρ σε έξι (6) κυλίνδρους με προσθήκη όμως 2 turbo , να αλλαχτούν αναρτήσεις και πίσω ψαλίδι και να τοποθετηθεί μπροστινό ανάστροφο πιρούνι ,όπως και να αντικατασταθούν τα καρμπυρατέρ με ψεκασμό και να αποκτήσει η μοτοσυκλέτα ECU με αισθητήρα Λ και ανοιχτό πρόγραμμα διαχείρισης.Η μοτοσυκλέτα είναι μια CBX 1000 οπου τοποθετηθήκαν 2 τουρμπίνες.
Oι εξατμίσεις είναι χειροποίητες και έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως ανοξείδωτο ατσάλι , τιτάνιο ,αλουμίνιο σε συνδυασμό.
Στο κινητήρα έχει εγκατασταθεί ψεκασμός,απαραίτητος για σωστή διαχείριση των αλόγων και των τούρμπο.
Έγινε χειροποίητη κατασκευή μια αλουμινένιας εισαγωγής αέρα /καυσίμου με προσαρμοσμένα επάνω της μπεκ ψεκασμού βενζίνης .Μάλιστα,επειδή κυκλοφόρησαν φωτο της κατασκευής στο διαδίκτυο,άρχισαν να έρχονται παραγγελίες στο εξωτερικό Γερμανία ,Αγγλία ,Ολλανδία, με κάθε μια κατασκευή να γίνεται μοναδική μιας και η εφαρμογή της ήταν η σε επίπεδο ατμοσφαιρικού η τετρακύλινδρου κινητήρα με άλλη πεταλούδα εισαγωγής ακόμα και σε διαφορετικό πλαίσιο.
Τι μετατροπές έχουν γίνει σε περιφερειακά;
Κλιπ-ον τιμόνι,χειροποίητο ντεπόζιτο,νέα σέλα – ουρά,νέα βαφή στο μοτέρ,νέο ψαλίδι πίσω όπως είπαμε,φρένα ζάντες γενικά πάρα πολλές αλλαγές.Αναγκαίες για μια μοτοσυκλέτα με τόση δύναμη.Γενικά θέλαμε η εμφάνιση να αντιπροσωπεύει την ωμή δύναμη του βελτιωμένου κινητήρα.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι για το οποίο είμαστε περήφανοι!