DINO’S YAMAHA XS 400

Ο καθένας μπορεί να θυμηθεί μια ιστορία με κάποια ασχημούλα συμμαθήτρια η οποία του τριβόταν στο σχολείο και αυτός την αγνοούσε επηδικτικά και κλασσικά την πετυχαίνει μετά απο χρόνια και το ασχημόπαπο έχει γίνει μουναρ….εεεε κύκνος αλλά…είναι με άλλον και πάλι κλασσικά αυτός ο καθένας αρχίζει και χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο βλέποντας τις δυνατότητες που έκρυβε η παλιά του γνώριμη. Ε καπώς ετσι έχει και η ιστορία με την Yamaha XS και τον Ντίνο, μόνο που αυτός ειναι στην θέση του τυπά που κατάλαβε τις δυνατότητες τις ασχημούλας, την πήρε και την έκανε…μουναρ….εεεεε κύκνο. Βασικά μούναρο την εκανε!!!!

Ας τον ανακρίνουμε λοιπόν για να μας δώσει την συνταγή της αισθητικής επέμβασης.

1) Ντίνο σε τι στύλ την έχεις φτιάξει;

Δεν μπορώ να πώ οτι είναι κάτι συγκεκριμένο. Έχει επιρροές από διάφορα στυλ που μου αρέσουν. Από cafe racers, από brat style (japan), από τους wrenchmonkees (Denmark) και από διάφορες μηχανές που βλέπουμε στον net. Το βάψιμο τώρα είναι βασισμένο στα αγωνιστικά χρώματα της Yamaha του ’70 με μια πιο custom άποψη (metal flake και endless line).

2) Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ;

Το μοτέρ εκτός από το βάψιμο και ένα σέρβις δεν έχει πειραχτεί…προς το παρόν!!

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Το πλαίσιο έχει κοπεί μετά τα πίσω αμορτισέρ και έχει ενωθεί με μία σωλήνα που έχω κουρμπάρει. Περιφερειακά έχω αλλάξει…τα πάντα. Φανάρια, μαρσπιέδες, κλιπ ονς, σέλα, τελικά εξατμίσεων, πισω φτερό, έχει κατασκευαστεί κουτί για τα ηλεκτρικά και την μπαταρία απο 2 mm φύλο αλουμινίου. Επίσης η καλωδίωση έχει γίνει απο την αρχή, κατασκευή είναι και ο διακόπτης για την κόρνα και τα φώτα στο τιμόνι.

4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Προς το παρόν δεν έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου. Βέβαια οι ιδέες δεν σταματάνε ποτέ…θα μου άρεσε κι ένα μικρό φαίρινγκ ή μια διαφορετική ουρά ή…χιλιάδες άλλα πράγματα.

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Καθημερινά από τότε που την πήρα, 2 χρόνια περίπου. Είναι άνετο και γρήγορο (σε σχέση με το άλλο μου βάσανο..εεε…μηχανάκι θέλω να πω)!!

6) Έχεις άλλες μηχανές;

Για το…”βάσανο” που λέγαμε ε; Είναι ένα πολύ “ιδιαίτερο” Norton Commando…που δεν θα το άλλαζα με τίποτα είναι η αληθεια…άσε…τι λέω τώρα!… (Τώρα να μιλήσω εγώ;;;; Άσε θα κρατηθώ)!!!

7) Ποιό είναι το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Το δυνατό της σημείο είναι σίγουρα το διαφορετικό της στυλ που δεν βλέπεις εύκολα, στα μέρη μας τουλάχιστον. Άλλο δυνατό σημείο είναι το μοτέρ της, σε συνδιασμό με τις 6 σχέσεις του κιβωτίου το κάνει αρκετά γρήγορο. Τώρα το αδύνατο σημείο…το ψάχνω ακόμα….(Όταν θα σε κεράσω τσαγάκι με το BMW θα το βρεις…λέμε τωρα…χεχε)!!

Ωραία μας τα είπε ο Ντίνος. Κρατάμε το γεγονός οτι έχει και ένα Norton πειραγμένο. Και ας ρίξουμε μια ματιά σε φώτος κατα την ανακατασκευή και όχι μόνο.

 

 

 

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.