Άλλο ένα Honda CX400 παρουσιάζεται μέσα από τη σελίδα μας,αλλά αυτή τη φορά,θα δούμε μια μετατροπή σε Tracker.
1) Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει Ντίνο ;
Καλησπέρα σε όλους τους φαν, το CX400 είναι μοντέλο του 1985 και έχει μετατραπεί ολοκληρωτικά σε Street Tracker και πιο συγκεκριμένα σε γραμμή Brat.
2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;
Ο κινητήρας του CX δεν ανοίχτηκε, άλλαξα φίλτρο λαδιού, δίσκους συμπλέκτη κυψέλες ψυγείου, καθάρισμα των καρμπυρατέρ, ρεγουλάρισμα των βαλβίδων και στην συνέχεια καθάρισμα εξωτερικά ,βάψιμο μαύρο ματ υψηλής θερμοκρασίας και γυάλισμα καπάκια κεφαλής.
3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;
Αφού πρώτα λύθηκαν τα πάντα επάνω στον σκελετό, βάφθηκε ο σκελετός μαύρος ματ, έκανα χειροποίητο το τελείωμα, με ένα κομμάτι φτερό σε συνδυασμό με ένα φαναράκι led διαφανές του εμπορίου, και κλείσιμο με την πινακίδα. Το κάθισμα έγινε απο την αρχή. Αφού πήρα πρώτα ένα πατρόν σε χαρτόνι και στην συνέχεια στρατζάροντας λαμαρίνα 2 χιλιοστών για να δημιουργηθεί το πλαίσιο ώστε να μπει μετά το σφουγγάρι. Αφού λείανα το σφουγγάρι στο επιθυμητό σχήμα το έστειλα για το ντύσιμό του. Επίσης το τελείωμα του σκελετού κόπηκε περίπου 6εκ.
Το ντεπόζιτο βάφθηκε λευκό βερνικόχρωμα και εκρεμεί διακριτικό αυτοκολλητάκι. Στην πλάκα του τιμονιού φρέζαρα το καβαλέτα μερικά χιλιοστα ώστε να αγκαλιάσουν το τιμόνι. Το φανάρι είναι του εμπορίου με μια μικρή προσθήκη για να δεχτεί Η7 λαμπτήρα. Επίσης έφτιαξα μία βάση ωστε να κρατιέται το φαναράκι. Ακόμα το μπροστινό φτερό κόπηκε-βάφτηκε ματ μαύρο ,όπως και οι χυτές ζάντες μπρος πίσω . Τελευταία άφησα την θήκη της μπαταρίας. Αφού αφαιρέθηκαν το εργοστασιακό φίλτρο και η θήκη της μπαταρίας, χρειάστηκε να γίνει με στρατζαρισμένη λαμαρίνα 2 χιλ και δύο γωνιακές βάσεις ώστε να γίνει το νέο στερέωμα στον σωλήνα του σκελετού. Η μπαταρία εφαρμόστηκε άψογα. Εκρεμμότητα: τα φίλτρα εισαγωγών εντός του μήνα.
4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;
Όπως ανέφερα και παραπάνω εκρεμεί η τοποθέτηση χειρολαβών. Θα σας πώ τι ψάχνω..καθρέφτες στρογγυλούς μικρούς- λέω να τους φτιάξω μόνος μου!! και δυο φίλτρα εισαγωγής. Α! και ένα ζευγάρι λαστιχα γιατι δεν βγάζουν τη χρονιά.Ψαχνομαι σχετικά με το τύπο και τη χάραξή τους.
5) Πόσο την χρησιμοποιείς;
Καθημερινά όλες τις ημέρες που είναι καλός ο καιρός σε συνδυασμό με ένα κράνος που για άλλη μία φορά το επιμελήθηκα μόνος!!!!
6) Εχεις άλλες μηχανές;
Έχω ένα Suzuki RM 125 χωμάτινο, ένα Honda SS90 και αυτό στο στάδιο ανακατασκευής. Και κάποια mini bike. Inova125, Crypton.
7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;
Λοιπόν το δυνατό σημείο είναι σίγουρα η εμφάνιση και μετά ο κινητήρας που φοράει. Πολύ χαρακτηριστικό των αντιδράσεων του κόσμου,είναι η έκφραση που πέρνουν όλοι μόλις την αντικρίζουν. Το αδύνατο σημείο είναι ότι δεν ανταποκρίνεται στην μάζα του κόσμου που ασχολούνται με τον δικυκλισμό. Μιας και σιγά σιγά αρχίζουν να μαθαίνουν τώρα για cafe racer,scramblers και τέτοιου είδους στυλ μοτοσυκλετών και μετατροπών.