Μια μοτοσυκλέτα που σε κάνει να απορείς αν οι χαρακτήρες του Kurosawa όπως ο Yojimbo και ο Sanjuro μετανσαρκωθήκαν σε ένα δίτροχο με πραγματικά κακή οψη όπως αρμόζει σε έναν περιπλανόμενο σαμουράι.
Κάνεις δεν αμφισβητεί το γεγονός οτι η Buell ήταν μια αντισυμβατική εταιρεία, πόσο μάλλον όταν αυτή ανήκε σε μια από τις πιο συντηρητικές εταιρείες όπως η Harley – Davidson που ουσιαστικά ελάχιστα έχει αλλάξει τα μηχανάκια τις απο την ίδρυσή της μέχρι σήμερα. Και απο όλα τα μηχανάκια της Buell to 1125 R ξέφευγε ακόμα περισσότερο. Ε μάλλον αυτό δεν το πολυπίστευαν εκεί στην Magpul και αποφάσισαν το πάρουν και να το μεταλλάξουν στο αγαπημένο μοτόρι του Darth Vader.
Το όνομα της μοτοσυκλέτας (Ronin) αντιπροσωπεύει τον σαμουράι που έχει χάσει τον αφέντη του και πόσο πιο ταιριαστό να ήταν απο την στιγμή που η Buell έπαψε να βρίσκεται κάτω απο τα “φτερά” της Harley. Το συγκεκριμένο μοντέλο επιλέχτηκε αφενός για τις επιδόσεις του αφετέρου για τις δυνατότητες που παρείχε σε μια επικείμενη αισθητική παρέμβαση.
Η κατασκευή του οφείλεται στην υλοποίηση μιας σχεδιαστικής άσκησης της ομάδας της Magpul και φέρει ερεθίσματα απο τα ενδιαφέροντα, τα χόμπι και τα πάθη των ανθρώπων της εταιρείας.
Σχεδιαστικά δεσπόζει το girder μπροστινό σύστημα το οποίο περιλαμβάνει και…το ψυγείο. Μια μαγκιά η οποία έχει σαν αποτέλεσμα και την καλύτερη ψύξη αλλα και μειωμένο βάρος, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Magpul. Το έργο της μπροστινής ανάρτησης έχει αναλάβει ένα αμορτισέρ της Penske, αλλά και για το πίσω σύστημα που θυμίζει διάταξη cantilever έχει επιλεγεί ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας.
Ο κινητήρας είναι απείραχτος απο το 1125 R και αποδίδει 146 hp στις 9800 στροφές/λεπτό. Ενώ την μετάδοση την διαχειρίζεται ένα 6τάχυτο κιβώτιο και ένας ιμάντας για την τελική. Για τα φρένα χρησιμοποιούν μπροστά μια 8πίστονη δαγκάνα Nissin σε μονό δίσκο διαμέτρου 375 χιλ. ενώ πίσω μια διπίστονη της Hayes σε δίσκο 240 χιλ. Τα κλιπονς έχουν μετακινηθεί 2 ίντσες ψηλότερα και 3 ίντσες πιο πίσω για μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη ενώ έχουν τοποθετηθεί τρόμπες συμπλεκτη και φρένου της Brembo.
Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν η εταιρεία απο το Κολοράντο αποφασίσει να μετατρέψει το Ronin απο μια πειραματική μοτοσυκλέτα σε μια παραγωγής, έστω και περιορισμένης.