Μια σπουδή για το πως μπορεί να συνδιαστεί το μοντέρνο με το ρετρό χαρίζοντάς μας ένα πραγματικά υπέροχο αποτέλεσμα.
Όλα άρχισαν όταν ο Roy Norton και ο Tom Kasher, απόφοιτοι του Northumbria University Transport Design πλησίασαν τον product manager της Triumph, Simon Warburton, όντας ήδη υπάλληλοι της σχεδιαστικής εταιρείας μοτοσυκλετών Xenophya Design, ωστέ να συζητήσουν μαζί του για την πιθανότητα σχεδιασμού μιας μοτοσυκλέτας Triumph με τέτοιον τρόπο ωστε από την μια να είναι δελεαστική στο νέοτερης ηλικίας κοινό από την άλλη να κρατά ρετρό στοιχεία απο τα cafe racers και τα bobbers που οι ίδιοι γούσταραν.
Μέ την συζήτηση και με το ταλέντο τους φυσικά να ξεχειλίζει δεν ήθελε και πολύ για να τον πείσουν και να τους δώσει ένα Bonneville 865 c.c. για να χτίσουν γύρω απ’ αυτό την μοτοσυκλέτα τους,καθώς και την βοήθεια ειδικών γύρω απο μηχανολογικά θέματα, κατασκευαστικά αλλά και ειδικούς γύρω απο την πιστοποίηση προϊόντων.
Οι δυο τους προχώρησαν στην σχεδίαση αρχικά βασισμένοι σε μια επεξεργασμένη από το photoshop φωτογραφία της μοτοσυκλέτας αλλά την περισσότερη και σόβαροτερη δουλειά φυσίκα την κάναν χρησιμοποιώντας μοντέλα κλίμακας, είδικό αφρό σχεδίασης καθώς και βιομηχανικό πηλό κατευθείαν σε μοντέλο 1:1.
Με αυτόν τον τρόπο σχεδιάστηκε το ρεζερβουάρ, η σέλα καθώς και το μπροστίνο Girder (σαν κάτοχος μιας Κ1200s BMW μου θυμίζει απίστευτα το Duolever σχεδίασης του Norman Hossack), ενώ η τάπα της βενζίνης και τα όργανα επανασχεδιάστηκαν επίσης. Το πλαίσιο που τους παρείχε η Triumph φυσικά τροποποιήθηκε και αυτό με την σειρά του.
Την ένδυση της σέλας καθώς και των γκρίπ επιμελήθηκε η εταιρεία Barbour Outdoor Clothing (είπαμε, θέλαν να απευθηνθούν στην νεότερη γενια και ως γνωστόν το στυλ μετράει), και μ’ αυτά και μ’ αυτά κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοντέρνο μηχανάκι άριστα συνδιασμένο με ρετρό στοιχεία.
Ο ίδιος ο Simon Warburton δήλωσε ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα και είπε οτι κάποια απο τα στοιχεία της μοτοσυκλέτας ίσως να έχουν επίδραση σε μελλοντικά projects της εταιρείας.
Ο Tom είπε οτι το αποτέλεσμα του εγχειρήματος ήταν στην τελική υπέροχο και οτί πραγματικά πέτυχαν τον στόχο που ειχαν θέσει και όχι μόνο καθώς μάθαν νέα κόλπα στην σχεδίαση οχημάτων αλλα βελτίωσαν και τις γνώσεις που ήδη είχαν, ενώ ο Roy πρόσθεσε οτι το να δουλεύεις με την Triumph τους έδειξε πως είναι να δουλεύεις στην βιομηχανία μοτοσυκλετών και μάλιστα στο υψηλότερο επίπεδο.