HONDA CX400

Ο Ηλίας Νταίρης που έστησε το εν λόγω CX400,έχει δικιά του οπτική γύρω από τη κατηγοριοποίηση
των μοτοσυκλετών.Ας δούμε τι έχει να μας πεί.

 1) Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει λοιπόν;

   Το τι στύλ είναι η μοτοσυκλέτα είναι θέμα που σηκώνει πολύ κουβέντα.
Ποτέ δεν μου άρεσαν οι ετικέτες και έτσι κι αλλιώς το θέμα κατηγορία(street- enduro-cruiser- cafe racer)
είναι από μόνο του συγκεχυμένο.
Για κάποιον cafe racer θα μπορούσε να είναι μόνο ενα Triton με κλιπ ον και κοκκοβιό και με τίποτα ένα sr500 του ’95 με την ίδια εμφάνιση γιατί δεν είναι ιστορικά σωστό, μιας και ο όρος για κάποιους αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη εποχή.
 Από την άλλη , αν αναλύσουμε τον όρο ετυμολογικά,cafe racer είναι και τα bold’or μετην καρατιμόνα την πριονισμένη ουρά και την κουρελού στη σέλα. Μπορούμε να αναλύουμε όλες τις κατηγορίες για ώρες,αλλά δεν είναι της παρούσης. Στο θέμα μας!
Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα στήθηκε με βάση τα εξής κριτήρια:
-καθημερινή χρήση (πόλη- επαρχιακό ορεινό και πεδινό οδικό δίκτυο)
-δυνατότητα ταξιδιού με δυο άτομα
χαμηλό κόστος μετατροπής και φυσικά
-ξεχωριστή εμφάνιση.

2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

   Η μηχανή αγοράστηκε σε πολύ καλή μηχανική κατάσταση και το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια αντλία φρένου
και ένα καλό service.



3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

   Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το custom και για να αποκτήσει πιο street όψη κατασκευάστηκαν φανοστάτες και βάση για
τα όργανα για να κατεβούν πιο χαμηλά.
Χειροποίητα είναι επίσης το πίσω φαναρι, οι βάσεις για τα φλας και η σέλα.
Το μοτέρ βάφτηκε μαύρο , γυαλίστηκαν τα καπάκια και προστέθηκαν φυσούνες στο πιρούνι για πιο κλασσική εμφάνιση.
Ο Γιάννης από το speedjunkies.gr σχεδίασε και έφτιαξε τα αυτοκόλλητα στο ντεπόζιτο και τα πλα’ι’νά καπάκια.

4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

   Μόνο μια αλλαγή στα τελικά των εξατμίσεων προς το παρόν,αλλά αυτα τα project
 δεν τελειωνουν ποτε.Όλο και κάτι προκύπτει,ή σου μπαίνει στο μυαλό!


5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

   Ο ιδιοκτήτης της την χαίρεται καθημερινά και έχει και ενα Honda c50.


7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

   Αδύνατο σημείο το βάρος της εντός πόλης και στις μανούβρες σε στάση.
Δυνατά σημεια η αίσθηση κύλισης εκτός πόλης, αξιοπιστία και φυσικά εμφάνιση.

 

H αρχική κατάσταση του CX και λίγες εικόνες από τη χειροποίητη σέλα

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.