GHEZZI and BRIAN “FIONDA”

Και κάπως έτσι μια εταιρεία κατασκευής ανταλλακτικών Moto Guzzi για αγωνιστική χρήση η οπoία ιδρύθηκε το 1990 καταλήγει όχι μόνο να κατασκευάζει και ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες αλλά να έχει στον κατάλογό της και πραγματικά πανέμορφα μηχανάκια στυλ cafe racer όπως η “Fionda”

Βέβαια δεν είναι μόνο του στην βιοτεχνία της εταιρείας, του κάνουν παρέα άλλα 2 μοντέλα, το Super Twin (μια έκδοση δρόμου eνός αγωνιστικού Guzzi) και το Furia (ένα γυμνό μοντέλο στυλ street fighter), κάτι που σημαίνει οτι οι ιταλοί ξέραν οχι μόνο τι ήθελαν να φτιάξουν αλλά και πώς να το κάνουν πετυχημένα.

Ο κινητήρας της “Σφεντόνας” αυτήν την φορά είναι βελτιωμένος και όχι απείραχτος όπως στο Furia, η ηλεκτρονική έχει επαναχαρτογραφηθεί απο την Ghezzi & Brian για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του βελτιωμένου κινητήρα των 1062 κ.ε., ενώ ένα ελευθέρας ροής σύστημα εξάτμισης που καταλήγει σε ένα στενόμακρο τελικό έξυπνα χωμένο πίσω απο τα κάρτερ βοηθάει με την σειρά του ώστε το μηχανάκι να επιταχύνει πολύ καλύτερα απ’ ότι ένα στοκ Guzzi ή ακόμα και το Furia.

Οι επιδόσεις του αγγίζουν τα 104 άλογα στις 8250 στροφές στον στρόφαλο (10 περισσότερα απο ένα στοκ 1100 Guzzi και 250 στροφές ψηλότερα) και 8,7 κιλά ροπής στις 6300 στροφές από τα 8,2 στις 6000 για ένα στοκ ή ακόμα και για το Furia. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Η ζυγαριά σταματάει στα 175 κιλά με λάδια κάτι που σημαίνει 51 κιλά λιγότερα από το V11 Sport της Moto Guzzi, και με ιδιαίτερα μπροστόβαρη κατανομή. Και μετά αναρωτιέσαι πως κολλάει το μπροστινό στην άσφαλτο και στρίβει τόσο όμορφα.

Όσον αφορά τα χαλινάρια γι’ αυτό το πανέμορφο άτι, τον ρόλο τον έχουν αναλάβει 2 δίσκοι 320 mm της Brembo μπροστά και ένας δίσκος 220 mm της ίδια εταιρίας για τον πίσω τροχό ή ένας της Braking πάλι 220 mm  αλλά αυτήν την φορά τύπου “μαργαρίτας. Αμφότεροι οι δίσκοι στηρίζονται σε πανάλαφρες ζάντες της Marchesini. Την απαιτητική δουλειά των αναρτήσεων την έχουν εμπιστευτεί σε ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πηρουνι 50mm της Marzocchi και σε ένα αμορτισέρ της Ohlins στηριζόμενο σε μοχλικό, ενώ για την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά ένεκα άξονα στην τελική μετάδοση έχουν προσαρμόσει έναν σύνδεσμο στην δεξιά πλευρά, ο οποίος λειτουργεί όπως το paralever της BMW.

Να λοιπόν μια ωραία ιδέα για κατόχους Moto Guzzi και νοσταλγούς του κινήματος cafe συνάμα.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.