BSA WM20 BOBBER 1938 “THE BASTARD”

BSA WM20 BOBBER 1938 "THE BASTARD"

Ποιός το περίμενε οτι μετά απο 70 τόσα χρόνια αυτή η γρία BSA όχι μόνο δεν θα πέθαινε αλλά θα κατέληγε να γευτεί το ελιξήριο της νεότητος απο τα μυαλό του Δημήτρη και τα χέρια του μάστορά του και να γίνει καλλονή (κοινώς μούναρος)…

Για να μάθουμε περισσότερα γι’ αυτό το πανέμορφο μηχανάκι…

1) Δημήτρη σε τι στυλ την έχεις φτιάξει;

Classic-Bobber

2)Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ;

Πλήρης ανακατασκευή μοτέρ με original oversize πιστόνι της εποχής και ελατήρια για να σηκώσει συμπίεση.Mikuni καρμπιρατέρ, γιατί καλό το Amal δε λέω… αλλά στάζει! Τα πάντα έχουν υποστεί αμμοβολή και στη συνέχεια ότι είναι αλουμινένιο έχει λειανθεί και τα μαντεμένια κομμάτια έχουν βαφτεί με ηλεκτροστατική βαφή θερμοκρασίας.

BSA WM20 BOBBER 1938 "THE BASTARD"

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Η μόνες “μετατροπές” που έχουν γίνει στο πλαίσιο είναι οι εξής, κόψαμε και κολλήσαμε καινούργιες βάσεις για να ταιριάξουμε το “καινούργιο” ντεπόζιτο και έχουμε κολλήσει μία βάση για το πλαϊνό stand.

Στα περιφερειακά, το ντεπόζιτο που προανέφερα είναι από ένα Jawa, έχει κοπεί και έχει  κολληθεί για να “χωνέψει” την αλουμινένια σέλα από ένα τρίκυκλο Harley, πάρα πολύ δουλειά στον τόρνο για να ταιριάξουν οι τροχοί και τα ταμπούρα που βάλαμε από ένα Husqvarna του ’70, το πίσω φτερό είναι το μπροστινό φτερό από ένα sportster του 70 και αυτό, τιμόνι stand και το τελικό της εξάτμισης από Norton commando, μανέτες από triumph, το μπροστινό φανάρι είναι αγνώστου ταυτότητας, το πίσω φανάρι είναι φτιαγμένο στον τόρνο, γενικότερα αυτή η μοτοσικλέτα έχει λίγο απ’ όλα γι’ αυτό και την ονομάσαμε “The Bastard”.

Φυσικά όλα αυτά δεν θα μπορούσα να τα κάνω μόνος μου αν δεν είχα για μάστορα τον Περικλή Παπαμιχαήλ που έχει το ClassicMotoRestore στους Αγ. Αναργύρους.

4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Νομίζω ότι αυτά τα project δεν τελειώνουν ποτέ!

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Ακόμα δεν την  κυκλοφορώ! Άλλα ξεκινήσαμε να την φτιάχνουμε για να έχω μία Εγγλέζικη μοτοσικλέτα για να πηγαίνω τις βόλτες μου!

6) Έχεις άλλες μηχανές;

Έχω ένα Yamaha SR500 του 1978  Caferacer

7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Το δυνατό της σημείο είναι η ενέργεια που κουβαλάει από τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο και από όλα τα περιφερειακά που ταιριάξαμε πάνω της από άλλες μοτοσικλέτες.

Το αδύναμο σημείο της είναι οι κραδασμοί που έχει. Μπορούν άνετα να σου ξεκολλήσουν τα σφραγίσματα!

Ωραίος ο Δημήτρης.

Ας απολαύσουμε μερίκες φωτογραφίες από την αναγέννησή της.

Είναι “κακιά” και το λέει κιόλας…

BSA WM20 BOBBER 1938 "THE BASTARD"

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.