Καλό το εργοστασιακό cafe racer που θα βγάλει η ιστορική εταιρία το 2013 στη παραγωγή,αλλά το χειροποίητο έχει άλλη αίγλη,όπως και να το κάνουμε!
Κάπως έτσι το σκέφτηκαν στη Τ-Factor bikes,που ειδικεύονται σε Εnfield,Benelli & Norton μοτοσυκλέτες.
Πήραν ένα Bullet Electra 500 EFI,το έλυσαν και ξεκίνησαν βάφοντας το πλαίσιο κόκκινο.Τροχοί,καλάμια,εξάτμιση καθώς και το κάρτερ του κινητήρα βάφτηκαν μαύρα,για να παίξουμ με τις αντιθέσεις.Ύστερα,έκαναν μετατροπές στο μπροστινό φρένο,προσαρμόζοντας δισκόπλακα και δαγκάνα της Beringer,επιτυγχάνοντας σαφώς καλύτερη πέδηση.
Για τη στήριξη του μπροστινού συστήματος στο πλαίσιο,επιστρατεύτηκαν χειροποίητες τιμονόπλακες,ενώ ενα σετ ρυθμιζόμενων κλιπόν κάνει παρέα στο custom ταχύμετρο και βολτόμετρο.
Το αλουμινένιο ντεπόζιτο ,έχει βαφτεί εν μέρει με αερογραφία στο χέρι,ενώ προέκταση αυτού έβαλαν μια χειροποίητη σέλα,απο suede δέρμα,η οποία στο πίσω μέρος της φιλοξενεί τη μπαταρία καθώς και το power commander.Το τσίπ, έδωσε στο κινητήρα περισσότερη ζωντάνια,συνδυαζόμενο με τη χειροποίητη εξάτμιση.Η κεφαλή του μονοκύλινδρου κινητήρα έχει υποστεί ρο’ι’κή εξέλιξη .Έτσι,έχουν επιτύχει καλύτερη ροή του αέρα και καλύτερες καύσεις.Το σώμα ψεκασμού αναπνέει μέσω ενός k&n φίλτρου πλέον,απαλάσσοντας τη μοτοσυκλέτα από περιττά μέρη και βάρος.Όλα τα παραπάνω έχουν συμβάλλει στην αύξηση της ιπποδύναμης από τα 32 στα 38 άλογα.
Παράλληλα,η έλλειψη φιλτροκουτιού , πίσω φτερού & η μετακίνηση της μπαταρίας δημιούργησαν μια πολύ λιτή και ρετρό εμφάνιση,αφήνοντας εντελώς κενό το χώρο μεταξύ μοτέρ και πίσω τροχού!
Πίσω,την απόσβεση των κραδασμών την έχουν αναλάβει ένα σετ Hyperpro αμορτισέρ,πλήρως ρυθμιζόμενα.
Μπορεί με τα σημερινά δεδομένα να μη βάζει με την,έστω και αυξημένη απόδοση φωτιές στους δρόμους,σίγουρα όμως βάζει φωτιές στις καρδιές!Τι νομίζετε;Τυχαίο το κόκκινο,της φωτιάς,πλαίσιο;