Honda CX500 Cafe Racer

   Ο χαρακτηριστικός V δικύλινδρος κινητήρας του CX500 δένει υπέροχα με τη μετατροπή της μηχανής του Ανδρέα σε cafe racer.Χαρακτηριστικά που αναδεικνύονται σε μερικές όμορφες φωτογραφίες που μας έστειλε!Ας μας πεί ο ίδιος δυο λόγια για αυτήν!

 

1) Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει ;

   Το Honda πιστεύω πώς ανήκει στην κατηγορία CAFE RACER.Αυτό αποδεικνύεται από την προσπάθεια που έχει γίνει,ώστε η μηχανή να πάρει τον SPORT χαρακτήρα της δεκαετίας του,1960-70.

 

2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

    Ο κινητήρας δεν χρειάστηκε καμμιά παρέμβαση εκτός απο ένα καθάρισμα των καρμπυρατέρ, ρεγουλάρισμα των βαλβίδων και μια τσιμούχα στη τρόμπα νερου.Μετά απο παραπάνω, σειρά πήρε ο καλωπισμός του κινητήρα, καθαρίζοντας πολύ καλά τον κινητήρα εξωτερικάκαι μετά βάφοντάς τον με χρώμα ασημί, υψηλής θερμοκρασίας.Το ίδιο έγινε στην συνέχεια με τα καπάκια των κεφαλών ,του συμπλεκτη και του φίλτρου λαδιού,με
μαύρο χρώμα.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

   Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, έχει γίνει μια παρέμβαση ακριβώς πίσω από τα αμορτισέρ προκειμένου να κοντύνει η μοτοσυκλέτα.
Όντας τσόπερ στο μέχρι πρότινος βίο της,ηταν πολυ μακριά με μεγάλο μετατρόχιο, δλδ αντίθετα στην ιδεολογία αλλά και το στήσιμο που πρέπει να έχει ένα cafe racer!
   Τοποθετήθηκαν νέ αμορτισέρ,που είναι λίγο πιο σκληρά και δύο εκατοστά πιο ψηλά .κόπηκε το πισω φτερο προσαρμόζοντας το κάτω από τη σέλα , έτσι ώστε να βγαίνει όσο πρέπει για να τοποθετηθεί ένα φαναράκι STOP. Στις εξατμίσεις, οι δύο λαιμοί, αφού καθαρίστηκαν πολύ καλά μέχρι και με λίμα ,τους βάψαμε μαύρους ματ ηλεκτροστατικά και τα τελικά ειναι χρώμιωμένα. ‘Επισης αντικαταστάθηκε το μπροστινό φανάρι.
Το δικό του ηταν τεράστιο και όχι σε καλή κατάσταση .Φυσικά έχει βαφτεί και ανακατασκευαστεί ο σκελετός, το τεπόζιτο και τα πλαινά πλαστικά που καλύπτουν το φιλτροκούτι.
Επίσης βάψαμε το πηρούνι ασημί και πρόσθεσα φούσκες αντί τσιμούχων στα καλάμια προκειμένου να πάρει μια πιο κλασσική μορφή.
    Η παλιά σέλα υπέστη μετατροπες-κόπηκε σχεδόν στη μέση, δίνοντας της την κλίση που έχει το πλαίσιο σε εκείνο το σημείο.Με αυτή τη κλίση στο πίσω μέρος της,παρέχει και σωστή στήριξη στον αναβάτη.
Καλύφθηκε με καφέ δέρμα δίνοντας πολλά μπόνους στην εμφάνιση,συνδυαζόμενη με το πράσινο χρώμα του CX.
Tέλος, προστέθηκε χειροποίητο clip on κάτω από την άνω τιμονόπλακα.

 

4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

    Έχουν ήδη ξεκινήσει να γίνονται κάποιες ακόμα εργασίες.(Ίσως επανέλθουμε με νέο άρθρο αν απαιτηθεί)

 

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

    Το μηχανάκι δεν το χρησιμοποιώ αρκετά,τουλάχιστον όσο θα ήθελα…..

 

6) Εχεις άλλες μηχανές;

    Έχω άλλο ένα σκούτερ 250cc x city το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά για τις υποχρεώσεις μου.

7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

    Το δυνατό της σημείο  είναι η  ωραία εμφανισή της.  Αν χρειάζεται να βρώ κάποιο αρνητικό σημείο,θα έλεγα το ότι το έκανα μονόσελο , εις βάρος της πρακτικότητας,αναγκαία θυσία στο βωμό της cafe racer κουλτούρας!

 

Ακολουθεί φωτορεπορτάζ από διάφορα στάδια της ανακατασκευής.

Άλλη μια μοναδική κατασκευή από ελληνικά χέρια!

{youtube}http://www.youtube.com/watch?v=njamgpnCGIg{/youtube}

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.