BMW R80/7 Flat Tracker

Από τη Kύπρο έρχεται το παρόν project,ένα flat tracker με χαρακτήρα!

Είναι ίσως από τις πιο όμορφες scrambler κατασκευές που έχουμε δεί,από πλευράς ιδιωτών τουλάχιστον και ιδίως από ελληνικά χέρια.Ας αφήσουμε το Παναγιώτη να μας περιγράψει λοιπόν το ιστορικό της δουλειάς.

1) Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει;

Η μοτοσυκλέτα είναι flat tracker.Έχω ρίξει πολλή προσωπική δουλειά για να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Βασιζεται σε ένα R80/7 του 1984.

2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Ο μπόξερ κινητήρας ανοίχτηκε για έλεγχο,αλλά ήταν πραγματικά σε πολύ καλή κατάσταση.Τα πιστόνια άψογα και οι κύλινδροι πολύ καθαροί,χωρίς γρατσουνιές ή σημάδια κοπώσεων.Έτσι,έγινε ένας γενικός καθαρισμός,αλλάχτηκαν οι φλάντζες παντού με νέες γνήσιες.Έγινε υαλοβολή,ξανασυναρμολογήθηκε και βάφτηκε με ηλεκτροστατική βαφή.Τα καρμπυρατέρ της Bing λύθηκαν και τους έκανα ολική ανακατασκευή,με νέα σετ ανταλλακτικών και εξαρτημάτων.Χρειαστηκαν πολλή υπομονή και φροντίδα,για να έρθουν στη παρούσα κατάσταση,το αποτέλεσμα όμως δικαίωσε τους κόπους,καθώς δουλεύουν σαν καινούργια!

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Ο σκελετός,όπως ολόκληρη η μοτοσυκλέτα έγιναν κυριολεκτικά βίδες.Υπέστη ολική ανακατασκευή.Εδώ επίσης έγιναν ηλεκτροστατικές βαφές.Όλα τα εξαρτήματα,καλωδιώσεις και αμορτισέρ έχουν αντικατασταθεί με νέα γνήσια από Γερμανία.Ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς ήταν η ηλεκτρική εγκατάσταση,η οποία έγινε εξ ολοκλήρου από την αρχή.Απαίτηση αναγκαία,καθώς όλα τα ρελέ και οι ασφάλειες ήταν μέσα στο τεράστιο εργοστασιακό φανάρι,το οποίο αντικαταστάθηκε με after market.Έκ του μηδενός λοιπόν,κατασκευάστηκε ένα μαύρο κουτί,κάτω από τη σέλα,υδατοστεγές,όπου φιλοξενήθηκαν όλες οι νέες ασφαλειοθήκες.

Για να κρυφτεί από τα αδιάκριτα βλέμματα,κατασκευάστηκαν δυο πλα’ι’νά καλύμματα,βάφτηκαν λευκά και πάνω στο ένα από δύο στερεώθηκε η κλειδαριά της σέλας.Οι ζάντες βάφτηκαν επίσης-είναι οι κλασσικές πολυάκτινες αλουμινίου της Bmw της εποχής.Το κοντέρ είναι της Acewell.Το ρεζερβουάρ,αντικαταστάθηκε με παλαιότερου τύπου,από R75/5,γιατί αισθητικά ταίριαζε περισσότερο στο μηχανάκι,όπως το είχα στο μυαλό μου.Έκ του αποτελέσματος,φαίνεται πώς είχα δίκιο!

Tροποποιήσεις έγιναν και στο πίσω μέρος,γιατί έπρεπε να φιλοξενηθούν τόσο το νέο φανάρι και φτερό,όσο και το δερμάτινο τσαντάκι.Η σέλα είναι χειροποίητη,με υλικά που αγοράστηκαν και τοποθετήθηκαν από τον ίδιο!Το τιμόνι αντικαταστάθηκε με ένα από R80G/S,στα άκρα του οποίου μπήκαν δείκτες κατεύθυνσης τύπου Kellerman.Προκειμένου να περάσουν όλα τα απαιτούμενα καλώδια εσωτερικά,τρυπήθηκε σε ένα σημείο του,κεντρικά.

Τα εμπρός φρένα,λύθηκαν,έγινε αμμοβολή,συντηρήθηκαν,βάφτηκαν και τοποθετήθηκαν στις θέσεις τους.Ουσιαστικά έγιναν καινούργια!

4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Έχει γίνει σοβαρή και λεπτομερής δουλειά κατά γράμμα,με το manual ανά χείρας.Οι βελτιώσεις βέβαια δεν τελειώνουν,δεν αποκλείω να γίνει κάτι στη πορεία.Πάντως,στη παρούσα φάση το αποτέλεσμα ειναι 100% ικανοποιητικό.

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Κάθε Κυριακή με φίλους ανεβαίνω στο βουνό,για βόλτα και καφεδάκι!

6)Έχεις άλλες μηχανές;

Ασφαλώς,όλες BMW!

7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

Το τελικο αποτέλεσμα δικαιώνει 100 % τους κόπους μου,για μια μοτοσυκλέτα BMW μοναδική στο είδος της,που τίποτα δε τη συνδέει με το R80RT που προήλθε!

Ακολουθούν φωτογραφίες από διάφορα στάδια της ανακατασκευής:

μπορείτε να το δείτε και σε λειτουργία στο βίντεο που ακολουθεί!

Τη μοτοσυκλέτα μπορείτε να τη δέιτε και στο site www.rz-customs.com/ που επιμελήθηκε και βοήθησε στην αποπεράτωση της υπέροχης αυτής BMW!

  •  
  • 2
  •  
  •  
  •  
    2
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.