Velocette Venom Thruxton

Ξεκίνησε να παράγεται το 1965 και πήρε το όνομα του από το ράλλυ αντοχής ΤΤ Thruxton 500.

    Ένα ράλλυ,όπου τα Velo είχαν μεγάλη επιτυχία.Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός πώς μέχρι και σήμερα,μια Velocette Venom Clubman ακόμα κρατάει το 24ωρο ρεκόρ μέσης ωριαίας ταχύτητας,που επιτευχθηκε στο Montlhery το 1964.Κατα αντιστοιχία,το Venom ήταν στη εποχή του το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής,στα μεσαία κυβικά.

   Προς τιμήν λοιπόν των επιτυχιών,η Velocette παρήγαγε το συγκεκριμένο μοντέλο,που θεωρείται το τελευταίο των μεγάλων βρετανικών μονοκύλινδρων και η καλύτερη έκδοση του Venom. Παρατηρείστε το κόψιμο στο τεπόζιτο για να τοποθετηθεί το καρμπυρατερ GP της Amal.Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ήταν τα rear sets,clip-ons, τετρατάχυτο κιβώτιο με <<κοντές>> σχέσεις,αλουμινένιες ζάντες και ένα μεγάλο αεριζόμενο ταμπούρο εμπρός.Προσέξτε επίσης το φέρινγκ της Avon,που ιδίως στα τέλης της δεκαετίας του 60 και κυρίως στα ’70ς ήταν στάνταρ χαρακτηριστικό των cafe racer,καθώς η βελτίωση των μοτοσυκλετών επέτρεπε την επίτευξη ταχυτήτων αρκετά ψηλότερα από το όριο του πολυπόθητου <<ton>>,ταχυτήτων που υπαγόρευαν τη καλύτερη προστασία από τον αέρα!Το εν λόγω φέρινγκ διατίθεντο ως after market αξεσουάρ.

   Το συγκεκριμένο μηχανάκι των φωτογραφιών,είναι 100% ορίτζιναλ και πωλήθηκε πρό διετίας στις ΗΠΑ.Επιπρόσθετα,Η κυλινδροκεφαλή που φοράει το συγκεκριμένο,τύπου squish,τοποθετήθηκε σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό Venoms.

   Αναλογιστείτε πώς η Velocette αναγνωρίζεται ως μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά εταιρίες της πάλαι ποτέ Βρετανικής μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας,που παρήγαγε υπέροχες και ποιοτικές μοτοσυκλέτες.Όμως ούτε αυτή μπόρεσε να ανταπεξέλθει στον εξ ανατολών ανερχόμενο ανταγωνισμό και λίγα χρόνια μετά πήρε τη θέση της στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.