1980 CB400N CAFE RACER

 

Το CB400 του Βαγγέλη,έχει γίνει ένα λιτό και όμορφο cafe racer,έχοντας υποστεί ολική ανακατασκευή παράλληλα.


1) Σε τι στύλ την έχεις φτιάξει;

Το CB έχει γίνει cafe racer.Είναι η δεύτερη που κάνω,με σαφώς περισσότερη δουλειά απ’ότι στο πρώτο HONDA που είχα φτιάξει προηγουμένως και μετατρέψει σε C.F.

 


2)Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

   Η επεξεργασία που έγινε στο μοτέρ είναι αρχικά υδροβολή για να φύγουν όλα τα παλιά χρώματα.Στις φωτογραφίες που ακολουθουν μπορείτε να διαπιστώσετε το πρίν και το μετά της ανακατασκευής.Βαφές και επινικελώσεις ανά σημεία.Μια βασική διαφορά είναι η προσθήκη μανιβέλας!Επειδή η μανιβέλα είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό στις παλιές ανακατασκευές που απλά πρέπει να υπάρχει κατά τη γνώμη μου,ώστε να είμαστε πιστοί στο old time school look,καταφέραμε να κάνουμε το μηχανάκι μετατροπή με μανιβέλα και λειτουργική βέβαια.


3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;  

Το πλαίσιο έχει υποστεί μετατροπή στο πίσω μέρος του,για να υποδεχτεί τη κοντύτερη σέλα.Έχει κοπεί και τοποθετηθεί ένα σωληνωτό κομμάτι,κουρμπαριστό,με ένα νεύρο ενδιάμεσα για λόγους στιβαρότητας και απορρόφησης κραδασμών.

Για τη μπροστά ζάντα η λύση που επιλέχθηκε ήταν στεφάνι από KXF250 μάρκας Excel 36 ακτίνων με κέντρο από SR250 το οποίο με βόλεψε επειδή ναι μεν έχει ένα δισκόφρενο αλλά κ από την αντίθετη μεριά το μονό που ήθελε για να μπει άλλο ένα δισκόφρενο ήταν βόλτες στο κέντρο του τροχού,οι οποίες και έγιναν ,όπως και δύο αποστάτες,στο τόρνο.Βασικά ήθελα να αποφευχθεί η χυτή ζάντα που φοραγε εργοστασιακά,γιατί τη θεωρω παράταιρη σε ένα cafe racer,αλλά να διατηρηθούν ίδια,ψαλίδι και διπλό δισκόφρενο εμπρός.Πίσω,ζάντα 18” DID,36 ακτινών και αυτή και με δισκόφρενο από WR200 ,αντί εργοστασιακού ταμπούρου με τις κατάλληλες μετατροπές.Από το wr είναι και το κέντρο του πίσω τροχού.Όμως το ψαλίδι δε γλύτωσε τη μετατροπή,γιατί ανοίχτηκε λίγα χιλιοστά,ώστε να περνάει η νέα ζάντα.
Τοποθετήθηκαν clipons,η επιλογή των οποίων υπαγόρευσε την κατάργηση των βάσεων του φαναριού,ενώ κατασκευάστηκε χειροποίητη custom άνω τιμονόπλακα,ρυθμιζόμενη,ώστε τα καλάμια να μπορούν να αλλάξουν βύθισμα,αν θέλουμε να παίξουμε με τη γεωμετρία.

 


4) Αλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Από εργασίες πάνω στη μηχανή δεν εχει τελειώσει ακόμα το θέμα της μπαταρίας . Μόλις επιστρέψω Ελλάδα με το καλό θα μπει μια ωραία θήκη εκει να την”κρύβει” . Ενα τέτοιο project όμως δε σταματάει ποτέ να εχει την ανάγκη να βελτιώνεται, στο μέλλον ισως αλλαχτούν και αλλα πράγματα πάνω της .

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Όταν είμαι Ελλάδα τη χρησιμοποιώ σε καθημερνή βάση γιατί ειναι το μόνο μέσο μεταφοράς που εχω και την ευχαριστιέμαι οσο μπορώ !

6) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;

Εμφανισιακά,δυνατά της σημεια ειναι οι ζαντες με τις ακτίνες που φτιάχτηκαν και έδειξαν ποσο ωραίο μπορει να γινει αυτο το μοντελο , χωρις να καταργηθούν τα διπλά δισκόφρενα μπροστά . Το μονο αρνητικό στοιχειό της ειναι ο υπερβολικός θόρυβος που κάνει.

 

Βίντεο παρουσίασης του CB400 Cafe Racer.

{youtube}http://www.youtube.com/watch?v=MCMMCgkUhJQ&feature=plcp{/youtube}

Bίντεο που προβάλλει το πρόοδο των εργασιών,την αρχική κατάσταση της μοτ/τας,ακόμα και το παλιότερο project του Βαγγέλη!

{youtube}http://www.youtube.com/watch?v=ztl9Vsd0CiI&feature=plcp{/youtube}

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.