Made in USSR

      

Με το ξέσπασμα του Β’ Παγκοσμίου πολέμου εργοστάσια κατασκευής μοτοσυκλετών στη Σοβιετική Ένωση δεν υπάρχουν. Ο σοβιετικός στρατός χρειάζονταν αυτό το ευέλικτο μεταφορικό μέσο για τις ανάγκες μεταφοράς προσωπικού και υλικού, έτσι το 1943 το εργοστάσιο παραγωγής μπύρας στο Irbit μετατρέπεται σε εργοστάσιο παραγωγής μοτοσυκλετών!

       Ο κινητήρας αποτελούσε αντίγραφο των κινητήρων BMW, που επιλέχτηκε για την αξιοπιστία του και λόγω ότι δεν υπήρχε χρόνος για την εξέλιξη ενός νέου, καθώς η παραγωγή έπρεπε να ξεκινήσει άμεσα.
       Μετά το τέλος του πολέμου η URAL γίνεται περιζήτητο μεταφορικό μέσο για κάθε σοβιετική οικογένεια αφού μπορεί άνετα να προσεγγίσει και τις πιο δύσβατες περιοχές της Σοβιετικής Ένωσης, αψηφώντας καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες από -40C έως +40C που επικρατούν ανά την επικράτεια! Ιδιαίτερα η ύπαρξη του πλαϊνού καλαθιού την καθιστά πολύ πρακτική για διάφορες χρήσεις.
       Η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας ωστόσο περιορίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, έτσι το βάρος δίνεται κυρίως στη διατήρηση της ποιότητας και της χαμηλής τιμής καθώς και του χαμηλού κόστους συντήρησης, διατηρώντας παράλληλα ένα κλασικό στυλ, απέχοντας από την παρουσίαση νέων μοντέλων ανά τακτά χρονικά διαστήματα, κάτι που αναπόφευκτα ανεβάζει το κόστος κατακόρυφα!
      Η URAL στην πρώην Σοβιετική Ένωση ήταν συνδεδεμένη με την έννοια μοτοσυκλέτα έχοντας εκατομμύρια πωλήσεις και φανατικό κοινό. Στο εξωτερικό υπήρχε σε χώρες όπως Αίγυπτο, Ιράν, Ιράκ, Νότια Αφρική και Νότια Αμερική εξυπηρετώντας κυρίως τον στρατό των χωρών αυτών. Από το 1990 και μετά, με τη διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, το κρατικό εργοστάσιο έγινε ανώνυμος εταιρεία και οι μετοχές της πέρασαν στα χέρια των εργαζομένων. Έτσι έγινε άνοιγμα στη διεθνή αγορά και τώρα η μοτοσυκλέτες URAL κυκλοφορούν σε διάφορες χώρες ανά τον κόσμο έχοντας το δικό του ιδιαίτερο κοινό. Αξιοσημείωτη είναι και η συνεργασία με την Harley Davidson και την BMW, καθώς και η κατασκευή των κορυφαίων σκελετών BSU για το πρωτάθλημα MOTO CROSS με side car  που οδήγησε σε στενή συνεργασία με την KTM! Άξιο αναφοράς είναι ότι το εργοστάσιο διατηρεί κολλέγιο μηχανολόγων μηχανικών με αντικείμενο τη μοτοσυκλέτα δημιουργώντας μια εκ των έσω στελέχωση!    

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.