Moto Islo 175cc Carrera

Κάπου στη δεκαετία του ’50,στη γειτονική Ιταλία ήταν διάσημοι και ιδιαίτερα δημοφιλείς οι αγώνες σε δημόσιους δρόμους,συνηθισμένη πρακτική εξάλλου εκείνα τα χρόνια.

Ένας απο αυτούς ήταν από το Μιλάνο ως το Τάραντα,μήκους 1400 χλμ.

Στον αγώνα,οι αγωνιζόμενοι με μικρού κυβισμού μοτ/τες χρειάζοταν το λιγότερο 14 ώρες για να τον τελειώσουν,ανταγωνιζόμενοι επί 2 μέρες,διασχίζοντας πόλεις,χωριά αλλά και ειδικές διαδρομές!

Η δημοσιότητα του αγώνα παγκοσμίως έδωσε ώθηση στον Μεξικανό Ισίδωρο Lopez,ιδιοκτήτη της εταιρίας ISLO,θα προσπαθήσει να κατεβάσει τη δικιά του μοτοσυκλέτα στους αγώνες.

Η islo κατασκεύαζε τις λεγόμενες “Tortilla bikes”-μικρές αξιόπιστες μοτοσυκλέτες καθημερινής μετακίνησης.Με βάση την ως τότε εμπειρία,η προσπάθεια κυμάνθηκε γύρω απο μια αγωνιστική κατασκευή 175 κ.εκ.,την οποία ήθελε να τρέξει στον αγώνα του 1957.Το αποτέλεσμα ήταν το carrera.Ο κινητήρας ήταν ένας Morini,αλλά τη παράσταση έκλεβε η μοναδική σχεδίαση του.Μοναδικότητα που αντικατοπτρίζεται στο φέρινγκ,το οποίο είναι κομμένο μπροστά,ώστε ο αναβάτης να μπορεί να βλέπει το ταχύμετρο και την ένδειξη της βενζίνης.

Η μέγιστη ταχύτητά του έφτανε τα 170 χλμ/ώρα.Δυστυχώς,η πολλά υποσχόμενη μοτοσυκλέτα έχασε τον αγώνα του 1957 λόγω γραφειοκρατικών θεμάτων.Το 1958 όλα ήταν έτοιμα να συμμετάσχει,ατυχώς όμως συνέπεσε η χρονιά που η Ιταλική κυβέρνηση απαγόρευσε τους εν λόγω αγώνες,εξαιτίας των πολλών θανάτων αγωνιζόμενων τα προηγούμενα έτη.

Τα τέσσερα μηχανάκια άδοξα έμειναν ως μοντέλα βιτρίνας στις κατά τόπου αντιπροσωπειές.Φτάνοντας στο σήμερα,έμειναν δυο εξ αυτών όλα και όλα.Μάλιστα το κόκκινο των φωτογραφιών πωλήθηκε σε δημοπρασία στις ΗΠΑ έναντι 18.000$!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.